Eno od trenutnih naročil Stadlerja je druga serija enot ED160 za PKP IC. Razpis je bil objavljen konec leta 2017, 21. avgusta 2019 pa je bila s podjetjem Stadler podpisana pogodba za dobavo 12 osem avtomobilov FLIRT in njihovo vzdrževanje s strani proizvajalca za obdobje 15 let.
Novi vlaki bodo zelo podobni 20 razredom ED160 iz prve serije, ki je bila zgrajena leta 2015. Končno montažo zagotavlja Stadler Siedlce (medtem ko je proizvodnja prve serije vključevala sodelovanje z Newagom).
Kompleti ED160-021 do 032 bodo opremljeni z vgrajenim sistemom ETCS in bodo v največji možni meri enaki prejšnjim razredom ED160. Ti enosmerni vlaki z osmimi vagoni, 160 km / h, 3 kV imajo osno razporeditev Bo '2' 2 '2' 2 '+ 2' 2 '2' 2 'Bo', največjo moč 3000 KM in neprekinjeno moč 2.000 kW. Tehtajo 252 t tare, dolge so 152.900 mm nad sklopkami, 2.820 mm široke in 4.120 mm visoke nad vrhom tirnice.
Tako kot prva serija bodo tudi novi FLIRT-i imeli avtomobile prvega in drugega razreda ter avto. Za prevoz invalidnih potnikov bosta spet na voljo dva prostora. Na kolesa bo spet nameščenih šest nosilcev, vendar brez preklopnih sedežev, kar bo imelo nekoliko manjše število sedežev (354) kot v prvi seriji (360). Poleg tega bo nameščen nov večji WC, ki ustreza zahtevam TSI PRM, nameščeni bodo novi sedeži poljske proizvodnje (Growag) (v prvi seriji so bili sedeži Grammer) in notranja osvetlitev bo nekoliko drugačna.
Enote ED160-021 do 032 bodo opremljene z vgrajenim sistemom ETCS Level 2, Baseline 3 podjetja AngelStar (skupno podjetje Stadler / MerMec), medtem ko so ED160-001 do 020 bili opremljeni z ETCS OBU Level 2, Baseline 1, dobavljen podjetja Siemens. Zaradi vseh razlik v primerjavi s prvo serijo bo druga serija predmet dodatnega postopka odobritve na UTK.
Dostava prvih dveh novih FLIRT-ov bo izvedena v 18 mesecih od začetka pogodbe, torej teoretično do februarja 2021; vendar je bil to datum, dogovorjen predhodno covid. Obe enoti bosta nato za 6 do 12 mesecev, ko bo treba prehoditi najmanj 250.000 km, začeti preizkusno službo s potniki. Preostalih deset vlakov naj bi sledilo v 48 mesecih od začetka pogodbe, torej do avgusta 2023.
PKP IC pridobi nove FLIRT-je brez subvencije EU, zato jih lahko uporablja na različnih linijah, brez omejitev. Prvotni načrti operaterja predvidevajo uporabo na progah Szczecin - Lublin, Szczecin - Kraków in Kraków - Lublin. S tem želimo doseči enoten standard kakovosti z drugimi linijami, ki jih že nudi EMU razreda ED160, kot so Gdynia - Łódź - Kraków / Przemyśl, Kraków - Warszawa - Olsztyn in podobno.