Hitachi in Eversholt Rail bosta razvila načrt za vgradnjo baterij v vlake razreda 800. Ta vozila se zdaj lahko premikajo tako z uporabo električne energije z voznega voda kot z uporabo motorjev z notranjim zgorevanjem.
Hitachi Rail in Eversholt Rail (podjetje, ki vzdržuje več enot) sta podpisali pogodbo o namestitvi baterij na nove vlake Great Western Railway Intercity Express, ki prevažajo potnike med Penzanceom in Londonom. 36 razredov 800 je bilo obratovanih avgusta 2018. Cilj partnerstva je dokazati, da inovacija ustreza potniškim storitvam in varnostnim standardom.
Trenutno večina 300-kilometrske poti zahteva uporabo motorjev z notranjim zgorevanjem v vozilih (njihova največja hitrost je 200 km / h). Hitachi in Eversholt si prizadevata nadomestiti dizelske motorje.
- Analiziramo nove tehnologije, kot je baterija, in ocenjujemo izvedljivost te naložbe v omrežja GWR - je povedal Matthew Golton, generalni direktor GWR.
Trenutno večina 300-kilometrske poti zahteva uporabo motorjev z notranjim zgorevanjem v vozilih (njihova največja hitrost je 200 km / h). Hitachi in Eversholt si prizadevata nadomestiti dizelske motorje.
- Analiziramo nove tehnologije, kot je baterija, in ocenjujemo izvedljivost te naložbe v omrežja GWR - je povedal Matthew Golton, generalni direktor GWR.
Po navedbah Hitachija bodo na neelektrificiranih odsekih poti baterije polnile moč motorja, zmanjšale porabo goriva in zmanjšale emisije ogljikovega dioksida za več kot 20 odstotkov. Pri vstopu in izstopu iz urbanih območij bi vlak poganjali izključno baterije. To ima prednost v izboljšanju kakovosti zraka in zmanjšanju ravni hrupa. Na neelektrificiranem odseku proge London - Penzance je 15 postaj, kjer bi vlak ob odhodu uporabljal le baterije.
Hitachi Rail naj bi se oprl na vodilno strokovno znanje na področju proizvodnje baterij in podporo svojega partnerja - britanskega podjetja Hyperdrive Innovation. Družbi sta julija 2020 dosegli dogovor, katerega učinek naj bi bilo skupno delo pri gradnji baterij in drugih hranilnikov energije za železnice. Baterije naj bi proizvajali v Angliji, v Sunderlandu.
Hitachi Rail naj bi se oprl na vodilno strokovno znanje na področju proizvodnje baterij in podporo svojega partnerja - britanskega podjetja Hyperdrive Innovation. Družbi sta julija 2020 dosegli dogovor, katerega učinek naj bi bilo skupno delo pri gradnji baterij in drugih hranilnikov energije za železnice. Baterije naj bi proizvajali v Angliji, v Sunderlandu.