torek, 19. januar 2021

[UK] Uradno Se Začnejo Gradbena Dela Na Britanskem Projektu HS2.

 Gradbena dela na projektu High Speed ​​2 (HS2) High Speed ​​Rail (HSR) Združenega kraljestva Velika Britanija so se uradno začela 4. septembra 2020. Britanski premier Boris Johnson je ob tej priložnosti izjavil, da bo HS2 "sprožil gospodarsko rast" in „ustvari 22.000 delovnih mest v gradbeništvu“.



Železnica za visoke hitrosti je prvič prispela v Združeno kraljestvo leta 2003, ko je bil med Londonom in predorom pod Rokavskim prelivom odprt prvi del 108 km dolge visoke hitrosti 1 (železniška povezava predora pod Rokavskim prelivom). Marca 2010 je vlada Združenega kraljestva objavila predloge za železniško progo za visoke hitrosti, ki povezuje London in Birmingham, po opravljenem delu podjetja, ki ga je ustanovilo ministrstvo za promet (DfT), HS2 Limited. Hkrati je bila družba HS2 Limited pozvana, da pripravi predloge za razširitev predlagane mreže od Birminghama do Manchestera in Leedsa.

Vlada Združenega kraljestva je projekt odobrila februarja 2020 in začetek projektnih del aprila 2020. Po trenutnih načrtih bo HS2 povezal London, Midlands in Sever ter služil osmim od desetih največjih britanskih mest, ko bodo dokončana.

Projekt naj bi razvili v treh ločenih fazah:

- Med letoma 2029 in 2033 bo faza 1 povezala London Euston in Birmingham z 225 km (140 milj) namenske proge, ki bo potekala skozi Buckinghamshire. Severno od Birminghama se bo proga spet pridružila obstoječi zahodni obali Mainline, s storitvami, ki potujejo naprej v Manchester, Glasgow, Liverpool, Preston in Wigan.

- Z visoko hitrostjo 2. faze bo med Fradleyjem v regiji West Midlands in Crewe v Cheshiru dodana obstoječa glavna infrastruktura zahodne obale, kar bo omogočilo hitri prevoz potnikov med Londonom in Crewejem.

- Faza 2b bo razširila visokohitrostno omrežje na Manchester in Leeds ter naprej. Črta bo tvorila obliko Y, razdeljena na vzhodni in zahodni krak. Zahodni krak se bo povezal z visokohitrostnimi linijami pri Creweju in vodil do Manchestera. Vzhodni krak se bo povezal z visokohitrostnimi progami v West Midlandsu in vodil do Leedsa. Storitve se bodo nadaljevale tudi po obstoječem omrežju.

V Wash Wood Heath v Birminghamu bo zgrajeno skladišče za vzdrževanje železniškega voznega parka, ki bo pokrivalo vse zahteve faze 1 in faze 2a. Vzdrževalno skladišče za vzhodni del faze 2b bo postavljeno na Gateway 45, industrijskem posestvu in lokaciji Park & ​​Ride blizu avtoceste M1 v Leedsu. Dražbe za naročilo za načrtovanje, gradnjo in vzdrževanje prve serije voznega parka so se začele leta 2017, trenutno pa naj bi bila dodeljena v prvi polovici leta 2021. Prva serija bo vključevala najmanj 54 vlakovnih kompozicij, sposobnih za obratovanje tako visoke hitrosti kot obstoječe infrastrukture.

Dobavitelji v ožji izbor

  • Alstom Transport
  • Konzorcij med družbama Bombardier Transportation in Hitachi Rail Europe
  • Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF)
  • PatenteTalgo
  • Siemensova mobilnost

Največja konstrukcijsko določena hitrost bo 400 km / h. To je višja največja hitrost kot obstoječe proge, vendar v skladu z zasnovo prihodnjih poti v Evropi. Sprva bodo vlaki vozili z največjo hitrostjo 360 km / h (225 km / h). Novo zgrajeni konvencionalni vlaki bodo lahko obratovali na novi hitri progi s polno hitrostjo, nato pa nadaljevali na običajne proge s hitrostjo do 200 km / h ( 125 mph). To bo nekaterim vlakovnim službam omogočilo, da dosežejo cilje, ki jih prevaža samo obstoječe železniško omrežje.

Nova infrastruktura bo zgrajena po evropskem strukturnem tiru (tako kot High Speed ​​1, železniška povezava predora pod Rokavskim prelivom) in bo v skladu s tehničnimi standardi Evropske unije za interoperabilnost (TSI) za visoke hitrosti. To bo omogočilo mednarodne železniške storitve do preostale Evrope.

Signalizacija bo temeljila na evropskem sistemu za upravljanje železniškega prometa (ERTMS), evropskem standardu za avtomatsko zaščito vlakov (ATP), ki omogoča interoperabilni železniški sistem v Evropi. Višina ploščadi ne bo evropski standard 760 mm (2 ft 6 in); po specifikaciji bodo novi vlaki imeli nadstropje višine 1115 mm, kar pomeni, da bodo imele vse nove postaje HS2 običajno britansko višino perona 915 mm, tako kot pri High Speed ​​1.

HS2 bo zasnovan tako, da sprejme vlake dolžine 400 metrov, v bistvu dva povezana 200-metrska vlaka. Običajna evropska praksa je, da se dva vlaka pripeljeta na določeno razdaljo, nato pa vlak razdeli na dva različna cilja ali zmanjša dolžino vlaka za odseke vožnje, za katere je manj povpraševanja. Zaradi tega bodo postajne ploščadi morale biti bistveno daljše kot v običajnem omrežju.

Storitve bo sprva opravljal Avanti West Coast, skupno podjetje med FirstGroup, britansko večnacionalno transportno skupino Trenitalia, primarnim vlakovnim vlakom v Italiji. Avanti West Coast bo odgovoren za izvajanje vseh vidikov storitve, vključno z vozovnicami, vlaki in vzdrževanje infrastrukture. Nova franšiza bo delovala v prvih petih letih delovanja. Z uvedbo HS2 bodo potovanja med Londonom in Birminghamom, Manchesterom, Liverpoolom in Glasgowom do 30 'hitrejša od trenutnih storitev. Nova proga za visoke hitrosti bi prinesla pogostejše in zanesljivejše storitve, podvojitev zmogljivosti in zmanjšanje gneče na številnih storitvah.

Če povzamemo stvari, je projekt motiviran z naslednjimi glavnimi gonilnimi silami:

- Zmogljivosti železniškega omrežja se bodo povečale, da bodo kos povpraševanju po potnikih

- Pričakuje se, da bo izboljšana povezljivost pozitivno vplivala na gospodarstvo

- Pričakuje se, da bo povečanje zmogljivosti in skrbno načrtovan čas potovanja potnike preusmeril s ceste in zraka na železnico

- Odprava večine hitrih storitev z obstoječe železnice bo omogočila povečanje lokalnih storitev

Po drugi strani pa se je v zadnjih štirih letih povečalo veliko nasprotovanja gradnji nove železnice, ki jo vodijo okoljski pomisleki, pri čemer so bili najprej organizirani protestni tabori v regionalnem parku Colne Valley in nato v drugih delih Buckinghamshira . Skladi za zaščito divjih živali in Nacionalni sklad so izrazili zaskrbljenost zaradi uničenja lokalne biotske raznovrstnosti in projektu nasprotujejo.