Konec leta 2020 je Stadler Rail Valencia prevzela prvi dve lokomotivi EURO9000. 7. januarja 2021 so bili izkrcani v pristanišču Bremen, nato pa proti preskusnemu centru Wegberg-Wildenrath. Lokomotive zdaj obrabljajo EVN 90 80 2 019 300 in 301.
Ta vrsta predstavlja bolj univerzalno in zmogljivejšo zasnovo dvosmernih lokomotiv podjetja Stadler v skladu s stroji EURODUAL, ki se v serijskih dobavah dobavljajo samo za izmenične napetosti 15 in 25 kV. Lokomotive EURO9000 so štiristopenjske in njihova oznaka tipa kaže na najvišjo zmogljivost v električnem načinu. Za dizelski način lahko namestimo enega ali dva dizelska motorja, vsak z močjo 950 kW.
Do zdaj je bilo v različici z dvema dizloma naročeno deset strojev, in sicer pri Evropski Loc Pool, ki je tudi glavni kupec EURODUAL-ov . Od teh desetih lokomotiv EURO9000 je ELP že sklenil najemne pogodbe za tri stroje z nizozemskim podjetjem Rail Force One in dve z nemškim operaterjem RTB CARGO.
ELP pričakuje, da bo nadaljnje lizinške pogodbe podpisal do konca prvega četrtletja 2021. Te izjemno močne lokomotive so namenjene za delovanje vzdolž glavnih železniških koridorjev v Nemčiji, Avstriji, Švici, Italiji, Belgiji in na Nizozemskem.