Iranska vlada je izbrala novega izvajalca za gradnjo ključnega železniškega podaljška na iraško ozemlje, viri pa so sporočili, da bo ponudnik za projekt zagotovil celotna finančna sredstva v vrednosti 100 milijonov evrov.
Poluradna tiskovna agencija ISNA je v sredo navedla višjega uradnika ministrstva za promet, da bo izbrano podjetje iz zasebnega sektorja hitreje končalo 33-kilometrsko železnico, ki bo končno povezala jugozahodno iransko mesto Shalamcheh z iraško Basro.
Abbas Khatibi je dejal, da podjetje namerava dela v Iraku naročiti iraškemu izvajalcu, da pospeši projekt in ga pravočasno zaključi.
Iranski prvi podpredsednik Es'haq Jahangiri je v torek sporočil, da je bila fundacija Mostazafan (MFJ) odstranjena iz iransko-iraškega železniškega projekta in zamenjana z družbo, imenovano Fadak Arzesh Afarinan.
MFJ, velika polvladna institucija, ki je bila v Iranu nagrajena s ključnimi gradbenimi projekti, naj bi zagotovila 60 odstotkov finančnih sredstev za železniški projekt v Iraku, za ostalo pa je odgovorna iranska vlada.
Poročila iz julija kažejo, da so bile za napredek iransko-iraške železnice odpravljene ovire, projekt, ki je od leta 2014 zastajal zaradi varnostnih razmer v Iraku.
17-kilometrski odsek železnice znotraj iranskega ozemlja, ki se konča v Shalamchah, je že zgrajen.
Ko bo projekt končan, bi močno spodbudil trgovino in potovanja potnikov med Iranom in Irakom, medtem ko bi imel večje posledice za države v regiji.