torek, 9. oktober 2018

[ CZ- ČD ] prolem lokomotive serija vrsta ŠKODA 109E je propad !

Minister za promet Dan Ťok lahko zaključi varovalko škodljivih lokomotiv Emil Zátopek. Priporoča, da stroj, ki spremlja številne težave, vrne Češke železnice proizvajalcem, kot je Škoda Transport. Sledi so največji kupec lokomotiv.



Ko je družba ŠkodaTransport v Pilsenu predstavljala prototip najsodobnejše lokomotive, razvite za Češke železnicev letu 2008, je bilo vodstvo družbe optimistično glede svoje prihodnosti. "Samo štiri ali pet proizvajalcev na svetu lahko to storijo lokomotivo in te parametre in med njimi smo," je povedal generalni direktor Škody Tomáš Krsek.
Prodaja po stotih delih, kot je predrevolucionarna proizvodnja Škodovke, vendar ta tip po imenu Emil Zátopek ni čakal deset let. Največja stranka je bilo Češke železnice s prvotnim dvaindvajsetim redom. Zdaj pa, po besedah ​​ministra za promet, Dan Ťok, pripravljajo dokumente, s katerimi se lahko vrnejo problematične lokomotive serije 380.
"S to lokomotorno serijo, na žalost, težave še vedno obstajajo, njihova razpoložljivost pa je nižja od ostalih pogonskih agregatov. Na številu 20 lokomotiv smo pogosto težko pokriti načrtovano potrebo po 16 kosih, "je dejal tiskovni predstavnik ČD-a Radek Joklík. V medijih so se težave z neuoperativnimi motorji pojavile pred več kot enim letom. Vendar pa po besedah ​​Hokke danes ni izjema, ko ti stroji služijo le polovici štirih motorjev, ki poganjajo posamezna orodja.

Proizvajalec še ni prejel nobenih uradnih pritožb na Čeških železnicah. "Do danes nimamo podatkov otem, da se bo v zadnjih mesecih zabeležila okvara motorja," je povedal predstavnik Škode Michal Tobrman za MF DNES. Po njegovem mnenju je podjetje pripravljeno sodelovati s češkimi železnicami za odpravo operativnih napak, čeprav je poteklo obdobje garancije za vse vzete lokomotive.



Stroji za skoraj štiri milijarde


Dvajset třísystémových lokomotiva na železniški odškodninskih naročil za 2,7 milijarde kron. Stroji, da prevoznik načrtuje razporeditev na donosen poti med Prago in Hamburg, mora proizvajalec dostaviti v letu 2009. Vse vozil, vendar na koncu prejeli CD v letu 2013, poleg tega pa ni imel potrebnih dovoljenj za načrtovano operacijov Nemčiji.




Oba razlogov sprožil največji starodavno spor med železniškega prometa in na domačem vodilno mesto med proizvajalci, v katerem sta obe podjetji tekmovali v povečanju finančnih zahtev.
Medtem ko je na stotine milijonov čeških železnic zahtevala znesek za zamudo pri dostavi blaga, Skoda zahteval dodaten znesek v plačilo zapade in kazni. Arbitražni postopki so se sčasoma končali na stezah na neslavni poti. Leta 2015 jih je arbitražno sodišče naloži plačilo 1,2 milijarde, od tega 468.000.000 CZK zastopane odtegniti za zamude pri dobavi za 760 milijonov povečanja inflacije.
Končni račun za nakupnovih lokomotiv je tako povzročil, da so se železnice Češke železnice dvakrat dvakrat večale od običajne cene. Takrat je minister kritiziral odločitev arbitrov. "Država bo kaznovana zaradi dejstva, da je Škoda Transport pozno, prepuščeno in še ni dovoljeno potovati v Nemčiji", je dejal v sporočilu za javnost.