



1. E6ACT (Novo)
2.E6ACT -1 (Novo)
3.EP09-001 in InterCity-PKP
4.EU07-155 in InterCity-PKP
Po 25 letih, Poljski železničarski industrija je živela za videti zaščitna znamka nov električen lokomotiva prihod v bitje.
V Zakłady Naprawcze Lokomotiva Električen v Gliwice , delo na E6ACT,
six-axle lokomotiva za težko freight zaide, je v napredku. Lokomotiva bo tekmovala z najpoznejšo NEWAG modernisation - 311D.
Oboj cilj pri heavy, dolgo, hitri tovoren vlak upravitelji.
“rastlina je dobila know-how ki zdaj izplača”, reče Hubert Stępniewicz, družbin predsednik. “Edin pri naš rastlina lahko ti imajo EP09 lokomotive popravljen,
kateri so najhitrejši električen enote v Poljska, ko vzbudite se kot ET22 in EU07. Naša strategija se mora držati,
in naša prihodnost je povezana z E6ACT projektom (okrajšava zagovarja Električen - šest os - IZMENIČNI TOK powered - tovoren locomotice - uredniški).
Ta bo biti kronanje od izkušenost zbran čez veliko leta.
Foto; PKP in RailFanEurope