Predstavniki avstrijskih in ruskih železnic trdijo, da je treba povečati število kontaktnih točk med železniškim omrežjem z razmikom 1435 mm in 1520 mm. Brez tega ne bo mogoče bistveno povečati tovornega prometa med Azijo in Evropo. Dodatno "okno" med obema železniškima sistemoma naj bi bila širokopasovna razširitvena linija od Košic do Dunaja. Trenutno sprejeti načrt predvideva dokončanje njegove gradnje do leta 2033.
Kot smo zapisali, smo veliko pozornosti posvetili nedavnemu mednarodnemu železniškemu kongresu na Dunajuizgradnja 400 km široke proge, ki povezuje Košice s Bratislavo in Dunajem. Maja 2018 so vlade Avstrije in Rusije ustanovile delovno skupino za določitev pravil financiranja in drugih ključnih vprašanj v zvezi z naložbo, stroški izvajanja te proge pa so ocenjeni na 6,5 milijarde evrov. Vendar je bil novembra 2018 sprožen okoljski postopek. - Smo že zaključili študijo izvedljivosti. Zdaj se ukvarjamo z izvajanjem okoljskega poročila - je poudaril Heinz Gschnitzer, vodja projekta izgradnje široke proge z OBB Infrastruktur, ki je prej upravljal projekt Glavnega Dunaja. - Sodelujemo s slovaško vlado, vendar je pomembno tudi, da vključimo madžarska ministrstva, da bodo vsi partnerji delovali skupaj in da bo delo mogoče začeti čim prej - je dejal Gschnitzer.
Stranke so sprejele tudi predhodni načrt izvedbe naložb. - Faza načrtovanja v zvezi z določitvijo natančne poti in lokacije terminalov bo trajala do leta 2025. Takrat želimo imeti vsa dovoljenja za izvedbo del - je dejal Heinz Gschnitzer. Dodal je, da bo projekt trajal do osem let. - Želimo končati črto okrog 2030-2033, smo na pravi poti, da pospešimo delo in pridobimo prva dovoljenja in soglasja - dodal je predstavnik OBB.
Avstrija poudarja visoko stopnjo projekta za učinkovit prevoz blaga. Pot bo omogočila prevoz 22 milijonov ton proizvodov na leto. - Na Dunaju imamo razpotje treh prog TEN-T. To je odličen kraj za povezovanje teh dveh železniških sistemov, «je povedal Heinz Gschnitzer. - Povezali bomo dva terminala - Nove Zamky na Slovaškem in na Dunaju. Hočemo, da 70% kontejnerjev ostane na tirih. Preostalih 30% bo prenesenih na ceste, ker se bo novi terminal nahajal na območju dveh mest Dunaj in Bratislava. Prebivalci te posebne aglomeracije so tudi prejemniki blaga - je poudaril predstavnik OBB.
Projekt je odgovor na izzive, povezane z rastjo tovornega prometa in neučinkovitostjo obstoječih koridorjev med Belorusijo in Poljsko. Od jeseni lani logistično podjetje UTLC, delniška družba ruske, beloruske in kazahstanske železnice, ponuja povezave preko pristanišča v Kaliningradu. - Za povečanje prepeljane tonaže tovora je treba ukrepati. Oblikovanje široke proge za Bratislavo in Dunaj je izjemno pomembno, ker odpira novo okno v Evropi - je dejal Alexander Miszarin, prvi namestnik vodje ruskih železnic (RŻD).
Stranke so sprejele tudi predhodni načrt izvedbe naložb. - Faza načrtovanja v zvezi z določitvijo natančne poti in lokacije terminalov bo trajala do leta 2025. Takrat želimo imeti vsa dovoljenja za izvedbo del - je dejal Heinz Gschnitzer. Dodal je, da bo projekt trajal do osem let. - Želimo končati črto okrog 2030-2033, smo na pravi poti, da pospešimo delo in pridobimo prva dovoljenja in soglasja - dodal je predstavnik OBB.
Avstrija poudarja visoko stopnjo projekta za učinkovit prevoz blaga. Pot bo omogočila prevoz 22 milijonov ton proizvodov na leto. - Na Dunaju imamo razpotje treh prog TEN-T. To je odličen kraj za povezovanje teh dveh železniških sistemov, «je povedal Heinz Gschnitzer. - Povezali bomo dva terminala - Nove Zamky na Slovaškem in na Dunaju. Hočemo, da 70% kontejnerjev ostane na tirih. Preostalih 30% bo prenesenih na ceste, ker se bo novi terminal nahajal na območju dveh mest Dunaj in Bratislava. Prebivalci te posebne aglomeracije so tudi prejemniki blaga - je poudaril predstavnik OBB.
Projekt je odgovor na izzive, povezane z rastjo tovornega prometa in neučinkovitostjo obstoječih koridorjev med Belorusijo in Poljsko. Od jeseni lani logistično podjetje UTLC, delniška družba ruske, beloruske in kazahstanske železnice, ponuja povezave preko pristanišča v Kaliningradu. - Za povečanje prepeljane tonaže tovora je treba ukrepati. Oblikovanje široke proge za Bratislavo in Dunaj je izjemno pomembno, ker odpira novo okno v Evropi - je dejal Alexander Miszarin, prvi namestnik vodje ruskih železnic (RŻD).