RB Rail AS, ki izvaja projekt Baltica v baltskih državah, je predstavil operativni načrt za potniške, regionalne in mednarodne povezave. Po predpostavkah, ko se pot začne med Talinom in Varšavo, potekajo štirje pari vlakov, čas potovanja pa bo približno 6,5–7 ur.
RB Rail AS, ki je odgovoren za izvajanje projekta Rail Baltica v baltskih državah, je sprejel operativni načrt za obdobje 2026-2056. Dokument, ki ga je razvil ETC Gauff Mobility (Nemčija), v sodelovanju s COWI A / S (Danska) in Institut für Bahntechnik (Nemčija) vsebuje predlagano pogostost povezav, ki temeljijo na pričakovanih tokovih potnikov. - Namen načrta je pokazati, kako bo infrastruktura Rail Baltiki srednjeročno in dolgoročno zadostila potrebam, kar bo zagotovilo zmogljivost za vse vrste vlakov. Dokument bo uporabljen za načrtovanje učinkovite rabe infrastrukture od prvega dne - pravi Jean-Marc Bedmar iz RB Rail AS.
Načrt predvideva izvedbo, ko se proga štirih parov vlakov začne na progi od Talina do Varšave in od Talina do Vilne. Po desetih letih naj bi se število povečalo na deset. Poleg tega naj bi po progi Vilna - Kaunas - Varšava vozili do deset parov vlakov. Zahvaljujoč temu se bo med glavnimi mesti baltskih držav ohranil dvourni cikel. Poleg tega je treba začeti dva nočna vlaka na progah Talin - Riga - Kaunas - Varšava in Vilna - Kaunas - Varšava in Berlin.
Načrtovane so tudi regionalne povezave. V skladu z načrtom obstaja zadostno povpraševanje za začetek povezav na relacijah Bauska - Riga, Salacgriva - Riga (Latvija), Parnu - Talin (Estonija) in Marijampole - Kaunas - Vilna (Litva). Dokument prav tako predlaga povezavo med mednarodnim letališčem Riga in centralno postajo v Rigi vsakih 30 minut. in čas potovanja približno 10 minut. Obstaja tudi prostor za čezmejne vlake v Mariampole - Rigi (Litva - Latvija) in letališču Talin - Riga (Estonija - Latvija). Vendar pa bo regionalna povezovalna mreža zahtevala dodatne analize in vladne odločitve.
Pot od Talina do Rige in Vilne bo trajala eno uro. 42 min. in 3 ure 38 min Čas potovanja med Talinom in osrednjo Varšavo je bil določen na 6 ur. 30 min. - 6 ur 47 minut, med Vilno in Varšavo za 3 ure. 52 min - 4 ure 7 min.
V skladu z dokumentom bo proga vodila 2-3 tovorna vlaka na uro, z največjo hitrostjo 120 km / h. Največja osna obremenitev je bila določena na 25 ton, dolžina skladišča pa na 1050 m. Predvideni so bili trije veliki intermodalni terminali - Muuga (Estonija), Salaspils (Latvija) in Palemonas (Litva). Po predpostavkah bo 80% tovornih vlakov predstavljalo intermodalne povezave z uporabo zabojnikov.
Načrt predvideva izvedbo, ko se proga štirih parov vlakov začne na progi od Talina do Varšave in od Talina do Vilne. Po desetih letih naj bi se število povečalo na deset. Poleg tega naj bi po progi Vilna - Kaunas - Varšava vozili do deset parov vlakov. Zahvaljujoč temu se bo med glavnimi mesti baltskih držav ohranil dvourni cikel. Poleg tega je treba začeti dva nočna vlaka na progah Talin - Riga - Kaunas - Varšava in Vilna - Kaunas - Varšava in Berlin.
Načrtovane so tudi regionalne povezave. V skladu z načrtom obstaja zadostno povpraševanje za začetek povezav na relacijah Bauska - Riga, Salacgriva - Riga (Latvija), Parnu - Talin (Estonija) in Marijampole - Kaunas - Vilna (Litva). Dokument prav tako predlaga povezavo med mednarodnim letališčem Riga in centralno postajo v Rigi vsakih 30 minut. in čas potovanja približno 10 minut. Obstaja tudi prostor za čezmejne vlake v Mariampole - Rigi (Litva - Latvija) in letališču Talin - Riga (Estonija - Latvija). Vendar pa bo regionalna povezovalna mreža zahtevala dodatne analize in vladne odločitve.
Pot od Talina do Rige in Vilne bo trajala eno uro. 42 min. in 3 ure 38 min Čas potovanja med Talinom in osrednjo Varšavo je bil določen na 6 ur. 30 min. - 6 ur 47 minut, med Vilno in Varšavo za 3 ure. 52 min - 4 ure 7 min.
V skladu z dokumentom bo proga vodila 2-3 tovorna vlaka na uro, z največjo hitrostjo 120 km / h. Največja osna obremenitev je bila določena na 25 ton, dolžina skladišča pa na 1050 m. Predvideni so bili trije veliki intermodalni terminali - Muuga (Estonija), Salaspils (Latvija) in Palemonas (Litva). Po predpostavkah bo 80% tovornih vlakov predstavljalo intermodalne povezave z uporabo zabojnikov.