petek, 08. marec 2019

[ CZ- RegioJet] RegioJet novi vlak za PESA

Pogodba, podpisana danes s češkim RegioJetom, je priložnost, da Pesa razvije novo platformo za vozila Elf.eu. Proizvajalec bo prvič izdelal dvosistemska vozila, ki bodo uporabljala skupno napetost 25 kV AC na zahodu.

Kot je povedal Jan Bończyk, vodja češkega trga v Pesiji, je kar 75 odstotkov trga električnih vozil vozila, ki uporabljajo 25 kV AC napajalni sistem. Ta napetost se uporablja ne le v železniških progah za visoke hitrosti, ampak tudi v običajnih omrežjih, vključno s na Češkem in Slovaškem. Poleg tega, kot smo že poročali, se lahko ta napetost pojavi tudi na Poljskem .

Predsednik Pesija, Krzysztof Sędzikowski, ne odloča, na katerih trgih bo na voljo novo vozilo. Pesa opazuje nekaj držav. V konfiguraciji, ki je predvidena za platformo Elf.eu, bi bilo mogoče tudi na trgih storitev Češke, slovaške, nemške, italijanske in balkanske države. - Upam, da bodo ta vozila izpolnila pričakovanja čeških potnikov, nato pa bodo vstopili tudi v druge evropske države - je dejal med podpisom pogodbe z RegioJetom, pri čemer je spomnil na primer zgorevalnih povezav, ki potekajo v barvah ČD. Pesa ne izključuje, da bo po zbiranju izkušenj izdeloval tudi večsistemske lokomotive.

Češka republika, kjer sistem 3 kV DC deluje delno, enako kot na Poljskem, se je odločila, da bo svoj sistem poenotila na 25 kV AC. Zaradi tega je regija Ustka, kjer bodo vozili vlaki RegioJet, zahtevala prevoznika dvojnih vozil, pripravljenih na spremembo napetosti. Pesa je prevzel izziv razvoja enote. Sprva bo Elf.eu za Češko deloval na 3 kV, vendar bo pripravljen spremeniti sistem v prihodnosti. 

Nova daljša konstrukcija brez Jacobs tovornjakov

Kljub podobni silhueti se Elf.eu bistveno razlikuje od dobavljenih poljskih dobaviteljev Elfa 2. Te spremembe so posledica zahteve po zagotovitvi dveh energetskih sistemov. Člani vozila so daljši in zaradi potrebe po enakomerni porazdelitvi teže dodatnih naprav je bila skupna opornica Jacobs med člani opuščena. V dvodelnem Elfu bodo uporabljeni štirje vozički (zunanja vožnja, srednji valj). 

Predpostavke platforme Elf.eu omogočajo Pesieju izdelavo vozil z dolžino od 2 do 5 enot. Poleg 25 kV izmeničnih in 3 kV napajalnih sistemov se lahko uporablja tudi napajalnik 15 kV, ki se uporablja v Nemčiji. Vozila bodo ustrezala zahtevam TSI 2019. Dolžina vozila z dvema enotama bo 53 metrov, višina tal je 550 mm, delovna hitrost pa 160 km / h.
Katera vozila za RegioJet? 

Na krovu sedem, ki jih je naročil RegioJet, bodo vključeni dve enoti dve toaletni kabini in dva avtomata za vstopnice. Na voljo so ročaji za šest koles in prostor za 2 invalidska vozička in otroški kotiček. V vsakem odseku je predviden en par vrat na stran. S tem bo potnikom na voljo 110 sedežev. 

Potniki bodo prejeli Wi-Fi, klimatsko napravo in koš za smeti z ločevanjem. Dinamični informacijski sistem za potnike je treba integrirati z ustkinim ustkastim komunikacijskim sistemom Usti, ki bo omogočal prikaz ustreznih prenosov. Pogodba zajema dve leti garancije in vzdrževanje vozil z možnostjo podaljšanja za katerokoli obdobje. Vozila bodo opremljena s sistemom ETCS p.2.