Ne bo tako hitro, vendar se bo Moskvi in Pekingu pridružila železniška proga za visoke hitrosti, ki bo skrajšala čas potovanja na tretjino. Komplet doseže hitrost 440 km / h.
Partnerji so že napovedali projekt povezovanja Moskve s Pekingom z visokohitrostno železnico v letu 2015. Kitajska stran ima del linije, ki bo dosegla 7.000 kilometrov, Rusi pa načrtujejo le prvi odsek od Jekaterinburga do Čeljabinska. Toda že vemo, kako bo vlak izgledal danes. Predstavila ju je kitajska družba China South Locomotive & Rolling Stock Corporation Limited in Ruski sklad za neposredne naložbe. Aerodinamični komplet ima futuristični dizajn, ki ga podpira avstralski studio Fordyno.
Posamezni "vagoni" bodo vključevali standardni, gospodarski in poslovni razred. Kompleti, dolgi tri stotine metrov, naj bi delovali s hitrostjo 360 km / h. Največja hitrost je do 440 km / h. Za skrajšanje povezave Moskve z Pekingom in obratno je visoka tempo obratovanja. Čeprav danes traja pet dni, približno 120 ur, naj bi bilo le 32 ur po zaključku celotne proge. V prvem letu delovanja prevoznik predvideva 10 milijonov potnikov. Od leta 2035 naj bi se ta številka povečala na 20 milijonov, leta 2050 pa na 25 milijonov.
Vendar pa je že 10 milijonov več kot sedem pošiljk, tako da je veliko strokovnjakov skeptičnih. Hitrost gradnje 3.800 km ruskega odseka bo odvisna predvsem od financiranja. Predvideni stroški so astronomski 500 milijard rubljev, ali 6,84 milijarde evrov, ruska država kasa pa bo projekt podprla s 231 milijardami rubljev (3,6 milijarde evrov). Preostanek bi morale nositi regije Jekaterinburg in Chelyabinsk do leta 2050. Trasa mora služiti ne le potniškemu, ampak tudi tovornemu prometu.