Hitra železniška storitev Eurostar je danes preklicala štiri vlake in je kot previdnostni ukrep prenehala prodajati vozovnice do torka, 19. marca.
Francoski cariniki - člani sindikata UNSA-Douanes - v Parizu Gare du Nord še naprej sodelujejo v protestu, ki je namenjen vladi in katerega namen je pokazati kaos, ki bi se lahko zgodil pri carinskih kontrolah po Brexitu.
Zaradi stavk redne varnostne kontrole pred odhodom trajajo dlje kot običajno in povzročajo hude zamude pri odhodih iz Pariza.
Eurostar je mednarodni operater, kar pomeni, da so vsi potniki pred odhodom predmet carinskih kontrol. Vlaki, ki vozijo v Bruselj in iz njih, niso preklicani, čeprav so lahko po nekaterih ocenah rahlo zamudjeni.
"Zelo nam je žal za nevšečnosti, ki jih povzročajo potniki," je povedala Euronewsova predstavnica Eurostar.
"Naše ekipe se zelo trudijo, da bi skrbele za stranke, in da bi zagotovili čim večjo prilagodljivost, ponujamo brezplačno zamenjavo ali povračilo vsakemu potniku, ki bi raje odložil svoje potovanje."
Podjetje je povedalo, da je zdaj na francoski vladi, da se odzove na carinsko zvezo.
Predor pod Rokavskim prelivom - ki povezuje Dover, Združeno kraljestvo in Calais, Francija -, ki ga uporabljajo storitve Eurostar, ima rekord, da je imel najdaljši podmorski železniški odsek na svetu in je drugi najdaljši predor na svetu.
Eurostar povezuje London z drugimi Amsterdam, Avignon, Bruselj, Lille, Lyon, Marseille, Rotterdam in Pariz. Storitev se izvaja z vlakom razreda 373/1 in vozom razreda 374 s šestnajstimi vozili, ki vozijo do 300 kilometrov na uro (186 mph) na omrežju prog za visoke hitrosti.
Eurostar ponuja do šestnajst dnevnih storitev v Londonu - Parizu, osemnajst ob petkih, vključno s desetimi non-stop, dvanajst ob petkih.
Hitra železniška storitev Eurostar je danes preklicala štiri vlake in je kot previdnostni ukrep prenehala prodajati vozovnice do torka, 19. marca.
Francoski cariniki - člani sindikata UNSA-Douanes - v Parizu Gare du Nord še naprej sodelujejo v protestu, ki je namenjen vladi in katerega namen je pokazati kaos, ki bi se lahko zgodil pri carinskih kontrolah po Brexitu.
Zaradi stavk redne varnostne kontrole pred odhodom trajajo dlje kot običajno in povzročajo hude zamude pri odhodih iz Pariza.
Eurostar je mednarodni operater, kar pomeni, da so vsi potniki pred odhodom predmet carinskih kontrol. Vlaki, ki vozijo v Bruselj in iz njih, niso preklicani, čeprav so lahko po nekaterih ocenah rahlo zamudjeni.
"Zelo nam je žal za nevšečnosti, ki jih povzročajo potniki," je povedala Euronewsova predstavnica Eurostar.
"Naše ekipe se zelo trudijo, da bi skrbele za stranke, in da bi zagotovili čim večjo prilagodljivost, ponujamo brezplačno zamenjavo ali povračilo vsakemu potniku, ki bi raje odložil svoje potovanje."
Podjetje je povedalo, da je zdaj na francoski vladi, da se odzove na carinsko zvezo.
Predor pod Rokavskim prelivom - ki povezuje Dover, Združeno kraljestvo in Calais, Francija -, ki ga uporabljajo storitve Eurostar, ima rekord, da je imel najdaljši podmorski železniški odsek na svetu in je drugi najdaljši predor na svetu.
Eurostar povezuje London z drugimi Amsterdam, Avignon, Bruselj, Lille, Lyon, Marseille, Rotterdam in Pariz. Storitev se izvaja z vlakom razreda 373/1 in vozom razreda 374 s šestnajstimi vozili, ki vozijo do 300 kilometrov na uro (186 mph) na omrežju prog za visoke hitrosti.
Eurostar ponuja do šestnajst dnevnih storitev v Londonu - Parizu, osemnajst ob petkih, vključno s desetimi non-stop, dvanajst ob petkih.
Kaj hoče UNSA-Douanes?
Cariniki so pozivajo k "boljši kupne moči, povečanje števila zaposlenih, in več sredstev za reševanje Brexit," je dejal izjavo z zvezo UNSA-Douanes.
Predstavnik sindikata je Euronewsu povedal, da proračun za 14 milijonov evrov ali samo 50 evrov na carinskega uradnika ne zadostuje za reševanje operativnih izzivov, ki jih predstavlja Brexit.
"Spoznali smo Brexit, vendar v notranjosti organizacije nismo videli nobenih sprememb. Bilo je veliko zanikanje (sic). Za nas je bilo preveč," je dejal generalni sekretar za UNSA-Douanes Vincent Thomazo.
Predstavnik sindikata je dejal, da je bil francoski vladi poslan register pritožb, vendar niso prejeli nobenih odgovorov
Kateri vlaki so bili odpovedani za ta vikend?
14. marec 2019
- 9019: Paris Nord za London St Pancras (odhajajoči 10:06)
- 9039: Paris Nord za Ebbsfleet International in London St Pancras (odhajajoči 15:03)
- 9059: Paris Nord za Ashford International in London St Pancras (odhajajoči 20:07)
- 9063: Pariz Nord za Ebbsfleet International in London St Pancras (odhajajoč 21:03)
15. marec 2019
- 9006: London St Pancras za Pariz Nord (odhajajo 07:31)
- 9042: London St Pancras za Pariz Nord (odhajajoči 17:01)
- 9053: Paris Nord za London St Pancras (odhajajoč 18:34)
16. marec 2019
- 9027: Paris Nord za London St Pancras (odhaja 12:07)
17. marec 2019
- 9014: London St Pancras za Pariz Nord (odhajajoč 09:22)
- 9053: Paris Nord za London St Pancras (odhaja 18:43)
18. marec 2019
- 9006: London St Pancras za Pariz Nord (odhajajo 07:31)
- 9050: London St Pancras za Pariz Nord (odhajajo 19:01)
- 9055: Paris Nord za London St Pancras (odhajajo 19:07)
Predstavnica Euronewsa je povedala, da bo podjetje počakalo na posodobitev UNSA-Douanes, preden bo odpovedalo več vlakov.