ponedeljek, 30. oktober 2023

[GER-SIEMENS] Siemens je Egiptu dostavil prvega od 176 električnih vlakov Desiro

 Siemens Mobility je v Aleksandrijo dostavil vlak Desiro High-Capacity - prvega od 176 vlakov za Egipt. Ti popolnoma električni vlaki imajo 70-odstotno zmanjšanje emisij ogljikovega dioksida. Uporabljali jih bodo na treh novih železniških progah, ki jih gradi v državi, prav tako Siemens.



Maja 2022 je Siemens Mobility sklenil pogodbo z egiptovskim nacionalnim organom za predore (NAT), subjektom, ki deluje v okviru Ministrstva za promet v Egiptu, skupaj s konzorcijskima partnerjema Orascom Construction in The Arab Contractors. Ta prelomna pogodba označuje začetek projekta za ustvarjanje iz nič obsežnega železniškega omrežja za visoke hitrosti, ki obsega približno 2000 kilometrov po Egiptu. Ta železniški sistem bo povezal 60 mest in tako zadovoljil potrebe po potniškem in tovornem prometu po vsej državi. Ko bo pobuda dokončana, bo pobuda pripravljena postati šesti največji železniški sistem za visoke hitrosti na svetu, ki obljublja znaten napredek v transportni učinkovitosti in povezljivosti Egipta.

Po pogodbi na ključ bo Siemens Mobility dobavil floto 41 hitrih vlakov Velaro z osmimi vagoni, 94 regionalnih vlakov Desiro s štirimi optimiziranimi vagoni z visoko zmogljivostjo in 41 tovornih lokomotiv Vectron. Poleg tega projekt vključuje integracijo najsodobnejše tehnologije železniške infrastrukture, izgradnjo osmih lokomotivskih depojev in skladišč ter 15-letno pogodbo o storitvah za zagotavljanje dolgoročne operativne odličnosti. Skupna vrednost pogodbe za Siemens Mobility v sodelovanju s partnerji konzorcija je 8,1 milijarde EUR, vključno z začetno pogodbo v vrednosti 2,7 milijarde EUR, ki je bila podpisana 1. septembra 2021. Časovnice za dokončanje projekta Siemens še ni objavil.

Da bi se Egipt še naprej gibal, bo novi železniški sistem zagotavljal učinkovit in varen prevoz ljudi in blaga. 2000 km dolgo železniško omrežje, ki bo povezovalo najpomembnejše gospodarske in razvojne točke države, bodo sestavljale tri proge. Na vseh treh železniških progah bo Siemens Mobility implementiral signalizacijski sistem, ki temelji na tehnologiji evropskega sistema za nadzor vlakov (ETCS) stopnje 2. Poleg tega bo projekt vključeval izgradnjo sistema za napajanje z električno energijo.

Prvi del glavnega omrežja bo 660 kilometrov dolga tirnica, ki bo povezovala pristaniški mesti Ain Sokhna ob Rdečem morju z Aleksandrijo in Marsa Matrouh ob Sredozemskem morju. Ta odsek bo ponudil elektrificiran sistem dnevnih prevozov v širšem Kairu. Druga linija bo dolga približno 1.100 kilometrov in bo potekala med širšim Kairom in Abu Simbelom blizu meje s Sudanom ter tako podpirala razvoj mest na jugu. Tretja linija bo obsegala 225 kilometrov in bo povezovala mesta arheološke svetovne dediščine Luksorja s Hurgado in pristaniščem Safaga na Rdečem morju ter olajšala transport blaga v Egipt. To bo omogočilo hitrejšo dostavo blaga z vzpostavitvijo železniške povezave od Rdečega morja do Sredozemlja, "Sueškega prekopa na tirnicah", ki se bo raztezal čez celotno državo.