- Pripravljamo vozila InterRegio, ki temeljijo na platformi Regio160, do največje hitrosti 200 km / h, z možnostjo povečanja na 250 ali celo 300 km / h - pravi predsednik Pesa. Podjetje se že pogovarja s potencialnimi kupci.
Krzysztof Zdziarski, predsednik družbe Pesa, je za "Rynek Kolejowy" povedal, da bo razvojna različica nove železniške platforme Regio160 prilagojena delovni hitrosti 200 km/h v skladu s strategijo podjetja. Še več, proizvajalec se že resno pogovarja s poljskimi in tujimi prevozniki o dobavah – zanje se zanimajo prevozniki iz Češke, Romunije in Bolgarije.
Izvoz naj bi olajšal domnevna interoperabilnost novega voznega parka. Kasneje se načrtuje, da bodo vozila Pesa iz iste družine še povečala hitrost – do 250 km/h, ki je nameščena na glavni progi Centralne železnice oziroma delu t.i. CPK napere. Tudi v prihodnje bo mogoče doseči celo 300 km/h.
Med drugim sodeluje Pesa na razpisu za vlake push-pull za PKP Intercity, ki naj bi dosegali hitrosti 200 km/h . - Postopek, v katerem sodelujemo, nam daje možnost, da smo na tekočem z zahtevami naročnikov in lastnih dobaviteljev, - pojasnjuje Zdziarski in poudarja, da višjih hitrosti od jutri naprej ne gre pričakovati. Najprej moramo prejeti naročilo in ustrezen čas, da ga izpolnimo - opominja.