Alstom Ferroviaria je bila 4. novembra 2021 razglašena za zmagovalca razpisa za dobavo 20 EMU za Romunijo z možnostjo še 17. Vlake kupuje ministrstvo za promet in infrastrukturo prek uprave za reformo železnic (Autoritatea de Reformă Feroviară, ARF, ustanovljeno oktobra 2016), ne pa prezadolžen za ta posel državni CFR Călători (ta ustvaril dobiček le v letih 2016 - 17).
To bodo enote tipa Coradia Stream s šestimi avtomobili z največjo hitrostjo 160 km/h za kategorijo IR (inter-regio), ki naj bi imele 300 sedežev. Rok dobave je 31 mesecev od podpisa pogodbe, ki vključuje tudi vzdrževanje vozil 15 let od dneva dobave. Če ne bo pravnih sporov in bo pogodba v vrednosti okoli 1,3 milijarde RON (262 milijonov evrov) podpisana, bo Alstom začel z dobavo najpozneje leta 2023. Še vedno je treba videti, koliko časa bo trajalo, da jih testirajo in odobrijo v Romuniji, zlasti tam, kjer bo testiranje izvedeno, saj je stezo Făurei najel do konca leta 2023 pri Stadlerju.
Ker je nakup podprt s sredstvi EU, je treba vlake dodeliti različnim operaterjem glede na njihov tržni delež, torej ne samo CFR Călători (potniški promet), ampak tudi na primer Regio Călători, Transferoviar Călători, Astra Transcarpatic ali Softtrans Călători. To bi se moralo odražati tudi na progah, kot so București Nord – Constanța, București Nord – Brașov – Arad – Temišvar, Brașov – Deda – Cluj, București Nord – Iași, București Nord – Craiova – Timișoara, Timișoara – Timișoara, in podobno.
Če bo pogodba realizirana, bodo Coradias postale prve EMU v Romuniji, z izjemo treh Hyperionov, ki jih proizvaja Softronic, Craiova in jih uporablja zasebni operater Softtrans.
Namera za nabavo novih EMU za CFR Călători je stara več let in se je do zdaj vedno končala neuspešno; FLIRT in Coradia Polyvalent EM sta bila v zvezi s temi prizadevanji že razstavljena v Bukarešti. CFR Călători od leta 2011 ni prejel nobenih sredstev iz državnega proračuna za vlaganje v nova vozila, v letu 2016 pa je bil načrtovan nakup novih električnih (in dizelskih) večagregatov v letih 2017 - 21, kar pa se ni uresničilo.
Oktobra 2016 je bil Coradia Polyvalent EDMU na ogled na postaji Gara de Nord v Bukarešti. Novozgrajeni vlak je bil predhodno uporabljen za preskuse na romunskih progah v pripravah na namestitev ERTMS ob progi. Vendar je to enoto kupil CFR Infrastructură s finančno podporo EU po ceni 6 milijonov EUR, da bi jo spremenili v svoj laboratorij za diagnostiko tirov. Vendar tudi ta načrt ni bil dokončan, saj je vlak že pet let shranjen v enem od podzemnih depojev v Bukarešti in še vedno čaka na potrebno opremo ...