Oblikovalec Thierry Gaugain je julija predstavil svojo vizijo luksuznega vlaka z imenom The Train. Predstavljene zamisli se zdijo težko izvedljive. Stadler ne potrjuje sodelovanja v projektu, kljub temu, da je navedeno v materialih oblikovalca.
Thierry Gaugain je oblikovalec, ki je zaslovel po modelih ekskluzivnih jaht, hotelov in trgovin. Je avtor, med drugim jahta Wedge Too in Venera, ki jo uporablja Steve Jobs.
G Train bo prvi luksuzni vlak, ki bo na voljo zasebnim strankam. Kot zagotavlja avtor projekta, bo lastnik imel dostop do 3,5 tisoč. m2 razkošnega prostora, ki skladišče spremeni v palačo na tirih. Vlak bo dolg 400 metrov in bo sestavljen iz 14 odsekov. Predvidena največja hitrost je 160 km / h.
Škatla mora biti pokrita z industrijskim steklom, kar zagotavlja odlično vidljivost in občudovanje razgledov med potovanjem. Odvisno od vaših potreb vam lahko omogoči pogled vase ali pa ga pustite nevidnega za tujce. Vsak od gostov bi lahko med drugim prilagodil svoj, če lahko tako izrazite, obseg enega od sedmih razpoložljivih in ustvarjenih. zahvaljujoč ustrezni luči "koncepta potovanja".
Oblikovalec poudarja, da je v tem primeru pomembno samo potovanje, pa tudi izkušnje in izkušnje, povezane z njim, in ne cilj, h kateremu gremo.
Škatla mora biti pokrita z industrijskim steklom, kar zagotavlja odlično vidljivost in občudovanje razgledov med potovanjem. Odvisno od vaših potreb vam lahko omogoči pogled vase ali pa ga pustite nevidnega za tujce. Vsak od gostov bi lahko med drugim prilagodil svoj, če lahko tako izrazite, obseg enega od sedmih razpoložljivih in ustvarjenih. zahvaljujoč ustrezni luči "koncepta potovanja".
Oblikovalec poudarja, da je v tem primeru pomembno samo potovanje, pa tudi izkušnje in izkušnje, povezane z njim, in ne cilj, h kateremu gremo.
Cilj vlaka je zagotoviti udobno potovanje za 18 potnikov, od katerih bo vsak imel dostop ne samo do svojih kupejev / sob, ampak tudi do skupnih prostorov, vključno s prostorom z zložljivimi stenami-krili, ki omogočajo spreminjanje dela z vlakom na večjo teraso, kjer bodo lahko potovali, na zabave ali koncerte.
Poleg tega naj bi vlak omogočil vožnjo z avtomobili ali motornimi kolesi.
Na žalost je iz predloženih vizualizacij težko sklepati, ali je ustvarjanje takšne skladbe sploh mogoče. Oblikovalec zagotavlja, da je to več kot le vizija in delo se je začelo pred štirimi leti. Vključeni naj bi bili inženirji in arhitekti iz podjetij, kot so Saint-Gobain, Stadler, Eskerley O'Callaghan in Marine Guard.
Vendar Stadler ne potrjuje nobene zavezanosti delu pri tem projektu.
Poleg tega naj bi vlak omogočil vožnjo z avtomobili ali motornimi kolesi.
Na žalost je iz predloženih vizualizacij težko sklepati, ali je ustvarjanje takšne skladbe sploh mogoče. Oblikovalec zagotavlja, da je to več kot le vizija in delo se je začelo pred štirimi leti. Vključeni naj bi bili inženirji in arhitekti iz podjetij, kot so Saint-Gobain, Stadler, Eskerley O'Callaghan in Marine Guard.
Vendar Stadler ne potrjuje nobene zavezanosti delu pri tem projektu.