České dráhy je sklenil še eno pogodbo za nakup večsistemskih lokomotiv Siemens Taurus. Končno bodo vodili mednarodne vlake proti Madžarski in Poljski. Lokomotive delujejo v celoti in uspele so doseči ugodno ceno.
Tokrat so Čehi lokomotive kupili od operaterja Wiener Lokalbahnen Cargo. Cena štirih vozil je 11,1 milijona evrov. Upravni odbor Čeških železnic je navedel, zakaj je kupil več Taurus3. Kot je ocenil, "bodo potrebni za vožnjo vlakov na dolgi progi EC x4 Graz - Dunaj - Brecłav - Bohumin - Kraków - Przemyśl na odseku Bohumin - Graz". Prav tako bodo vozili vlake EC in NJ od Dunaja do Varšave.
Lokomotive bodo omogočile dokončanje prisilne zamenjave lokomotive v Brecłavu. To je posledica nezmožnosti vstopa lokomotiv serije 380 v Avstrijo. Taurus3 lahko vozijo tako na Češkem in v Avstriji, kot tudi na Slovaškem. Tehnično jih ni težko pripraviti za vožnjo na Poljskem (PKP Intercity ima skoraj enake lokomotive). Kot je opozoril upravni odbor prevoznika České dráhy, bo to skrajšalo čas potovanja in izboljšalo točnost vlakov, ki vozijo iz Poljske v Avstrijo.
Lokomotive serije 380 pa je proizvedla Škoda Transportation, bodo začasno preseljene na progo Praga - Bohumin. Morda jih bodo celo prodali.
bodo najstniški Taurus3 lahko služili dlje časa, hkrati pa so tudi najhitrejša vozila v floti čeških železnic. Lahko gredo s hitrostjo 230 km / h na infrastrukturi, pripravljeni za takšno hitrost. V prihodnosti obstaja načrt, da bodo vlaki vozili od Prage do Hamburga prek Berlina s to hitrostjo.
Lokomotive bodo omogočile dokončanje prisilne zamenjave lokomotive v Brecłavu. To je posledica nezmožnosti vstopa lokomotiv serije 380 v Avstrijo. Taurus3 lahko vozijo tako na Češkem in v Avstriji, kot tudi na Slovaškem. Tehnično jih ni težko pripraviti za vožnjo na Poljskem (PKP Intercity ima skoraj enake lokomotive). Kot je opozoril upravni odbor prevoznika České dráhy, bo to skrajšalo čas potovanja in izboljšalo točnost vlakov, ki vozijo iz Poljske v Avstrijo.
Lokomotive serije 380 pa je proizvedla Škoda Transportation, bodo začasno preseljene na progo Praga - Bohumin. Morda jih bodo celo prodali.
bodo najstniški Taurus3 lahko služili dlje časa, hkrati pa so tudi najhitrejša vozila v floti čeških železnic. Lahko gredo s hitrostjo 230 km / h na infrastrukturi, pripravljeni za takšno hitrost. V prihodnosti obstaja načrt, da bodo vlaki vozili od Prage do Hamburga prek Berlina s to hitrostjo.