Družba Siemens Mobility je v ZDA prejela pogodbe v višini 3,4 milijarde dolarjev za načrtovanje, izdelavo in tehnično podporo 73 vlakov z več pogoni za družbo Amtrak, nacionalno železniško potniško korporacijo, ki je v zadnjih 50 letih preoblikovala prevoz z posodobitvijo železniškega prometa . Obstaja tudi možnost do 140 dodatnih vlakov in nadaljnjih sporazumov o vzdrževanju. Naročilo je zadnje prizadevanje železnice za pridobivanje najbolj trajnostnih in najučinkovitejših vlakov na trgu, ki vključujejo vozila z dvojnim pogonom in hibridna akumulatorja.
»Ti vlaki bodo Amtraku in njegovim potnikom ponudili najnovejše trajnostne in inteligentne železniške tehnologije. Prepričani smo, da bodo hibridni akumulatorji in vlaki z dvojnim pogonom imeli pomembno vlogo pri zmanjševanju emisij in varovanju okolja v ZDA. Poleg tega bo prek naših digitalnih storitev Amtrak v realnem času prejemal informacije o delovanju vozil, kar jim bo omogočilo, da bodo potniki prispeli varno in učinkovito, «je povedal Michael Peter, izvršni direktor družbe Siemens Mobility. "Naložba Amtraka ponazarja zavezanost Amerike izboljšanju železniškega sistema in potnikom ponuja bolj trajnostno možnost potovanja."
K proizvodni pogodbi bo priložen dolgoročni sporazum o tehnični podpori, rezervnih delih in dobavi materiala. Vlaki vključujejo brezžične komunikacije, nadzor na daljavo in popolnoma integrirano digitalno diagnostiko za večjo zanesljivost. Te napredne funkcije bodo Amtraku omogočile preizkušanje in razvoj nove tehnologije ter uvedbo novih pristopov vzdrževanja za povečanje učinkovitosti, povečanje razpoložljivosti in dolgoročne stroške.
Naročilo vključuje dvoenergetske in hibridne baterijske vlake. Prvi bo dostavljen leta 2024, medtem ko bo prvi tovrstni vlakovni baterijski vlak Venture začel testirati leta 2025. Vlaki za severovzhodni koridor in državno podprte poti bodo dostavljeni med letoma 2024 in 2030. Z uporabo večnamenskih sistemov , vključno z delovanjem hibridnih baterij, bodo z zmanjšanimi emisijami v primerjavi z obstoječo floto prinesle tudi znatne okoljske koristi.
Najnovejši vlaki bodo imeli udobnejše sedeže, posamezne električne vtičnice in vrata USB, vgrajeni Wifi, izboljšano osvetlitev in panoramska okna, sodobnejše doživetje postrežbe s hrano, vključno z možnostmi samopostrežbe, pa tudi najsodobnejše potovanje strank informacije, digitalni sistem za rezervacijo sedežev in navigacijski prikazovalni sistemi. Vlaki so bili zasnovani po najnovejših zdravstvenih in varnostnih standardih, vključno z izboljšanim sistemom ogrevanja in prezračevanja (HVAC), brezčutnim upravljanjem stranišča in avtomatiziranimi stopnicami. Poleg tega bodo zasnovani z Amtrakovim novim standardom izboljšanih dostopnih funkcij, vključno z induktivnimi slušnimi zankami, dostopnimi sanitarijami in preddverji, dostopnim avtomobilom Food Service in dvigali za stranke z omejeno mobilnostjo, vključno z uporabniki invalidskih vozičkov. Vlaki izpolnjujejo vse najnovejše varnostne predpise in standarde,
Vlaki bodo izdelani v severnoameriškem proizvodnem obratu železniške družbe Siemens Mobility v Sacramentu v Kaliforniji in bodo v skladu s standardi Zvezne železniške uprave Buy America. Letos objekt praznuje 30-letnico delovanja, saj še naprej dodaja več kot 2100 članov ekipe. Je ena največjih tovrstnih rastlin na celini in ena najbolj trajnostnih, ki uporablja sončno ploščo z močjo 2,1 MWp za pridobivanje velikega dela energije iz kalifornijskega sonca. Siemens Mobility načrtuje in izdeluje po celotnem spektru železniškega voznega parka, vključno s potniškimi vlaki, lahkimi železniškimi in tramvajskimi vozili, lokomotivami in potniškimi vagoni v Sacramentu. Storitve za stranke in vzdrževanje bodo upravljane s sedeža družbe Siemens Mobility v ZDA za vzdrževanje in popravila 60
Vlaki bodo vozili čez severovzhodni koridor in po različnih državno podprtih progah, vključno z operacijami v Maineu, Massachusettsu, New Yorku, Severni Karolini, Oregonu, Vermontu, Virginiji in Washingtonu. Z razširjeno zmogljivostjo in možnostjo skrajšanja časa potovanja Amtrak pričakuje, da bodo novi vlaki letno dodali več kot 1,5 milijona voznikov.
"Ti novi vlaki bodo preoblikovali prihodnost železniških potovanj z nadomestitvijo naše starajoče se flote, stare od 40 do 50 let, z najsodobnejšo ameriško opremo," je dejal izvršni direktor Amtraka Bill Flynn. "Ta naložba je bistvenega pomena za ohranitev severovzhodnih regionalnih in državnih podpornih storitev v prihodnosti in bo našim strankam omogočila udobno in varno potovanje, hkrati pa zmanjšala emisije ogljika."