Češke železnice želijo ustvariti eno blagovno znamko za nočne vlake, ki odhajajo iz Češke. Spalni avtomobili podjetja se posodabljajo.
Česke drahy potnike sprašujejo o skupnem imenu nočnih vlakov, ki jih podjetje lansira samostojno ali v sodelovanju s tujimi prevozniki. Glasujete lahko za tri imena: ČD BlueDreams, ČD Nightlines ali preprosto ČD Night. Glasujete lahko s čustvenimi simboli na facebooku na uradnem računu prevoznika. Za zdaj zmaga možnost ČD Nightlines.
Iskanje novega imena za nočne vlake sovpada s tekočo večjo prenovo in posodobitvijo devetih spalnih vagonov Češke železnice. Rekonstrukcijo izvaja tovarna Škoda Pars Šumperk, prvi avtomobil naj bi bil pripravljen in zagnan do konca leta 2021, preostalih 7 avtomobilov pa do konca leta 2022.
Novost v avtomobilih naj bi bili Wi-Fi, LED osvetlitev in nova instalacija za ogrevanje vode. Predelki bodo popolnoma obnovljeni in bodo bolje zvočno izolirani. Po zaslugi povezovalnih vrat bosta dva mogoče združiti v tako imenovani družinski prostor.
Češke železnice imajo poleg devetih spalnih vagonov tudi dvanajst spalnih vagonov serije WLABmz in devet posodobljenih ležišč serije Bcmz. Za primerjavo: PKP Intercity trenutno imaSkupno 90 spalnih avtomobilov in kavč. Dnevno porabi nekaj več kot polovico.
Prvi prenovljeni češki vagoni se bodo pojavili na vlakih na Slovaško in Madžarsko. Kasneje bodo pritrjeni tudi na nočne vlake na Poljsko.
Iskanje novega imena za nočne vlake sovpada s tekočo večjo prenovo in posodobitvijo devetih spalnih vagonov Češke železnice. Rekonstrukcijo izvaja tovarna Škoda Pars Šumperk, prvi avtomobil naj bi bil pripravljen in zagnan do konca leta 2021, preostalih 7 avtomobilov pa do konca leta 2022.
Novost v avtomobilih naj bi bili Wi-Fi, LED osvetlitev in nova instalacija za ogrevanje vode. Predelki bodo popolnoma obnovljeni in bodo bolje zvočno izolirani. Po zaslugi povezovalnih vrat bosta dva mogoče združiti v tako imenovani družinski prostor.
Češke železnice imajo poleg devetih spalnih vagonov tudi dvanajst spalnih vagonov serije WLABmz in devet posodobljenih ležišč serije Bcmz. Za primerjavo: PKP Intercity trenutno imaSkupno 90 spalnih avtomobilov in kavč. Dnevno porabi nekaj več kot polovico.
Prvi prenovljeni češki vagoni se bodo pojavili na vlakih na Slovaško in Madžarsko. Kasneje bodo pritrjeni tudi na nočne vlake na Poljsko.