nedelja, 30. maj 2021

[ Tajska] Železniška postaja Ayutthaya v Tajski

 Železniška postaja Ayutthaya za visoke hitrosti VS Oddelek za umetnost



Kakšna drama je to? Kaj se je zgodilo z vzorcem postaje, postaje, postajališča. Kakšno izbiro imamo iz te zgodbe!!! Kako jim uspeva v tujini???
Danes razčistimo dramo o železniški postaji Ayutthaya High-speed železniške postaje, ki naj bi jo Oddelek za umetnost vplival na pokrajino Zgodovinskega parka Ayuttthaya, ki je bil napovedan za Unescovo svetovno dediščino, kar meni ni smiselno.
Zato sem prosil, da razčistimo vse težave, da bi prijatelji razumeli in se odločimo, ali je tisto, kar poziva Oddelek za umetnost, razumno in vredno, da vrednost investicije in čas zapravljamo za upočasnitev projekta?
Kaj torej ponuja vlakec za vsako ponudbo? Kakšna je vrednost in čas za vsako ponudbo!!!!
[Dolga je. Naj ga prebere vaš mobilnik.]
——————
Najprej moram stopiti v podrobnosti projekta Northeastern High-speed železniški projekt.
Začnimo z odobritvijo projekta Wangkok-Korat High Speed Train Project 11 julija 2560
Vlada je potrdila proračun 179,421 milijonov bahtov v 1 fazi Bangkok-Korat.
V projektu je 6 postaj:
- Centralna postaja Bang Sue
- Postaja Don Mueang
- Postaja Ayutthaya
- postaja Saraburi
- Pak Chong postaja
- Postaja Nakhon Ratchasima (Korat)
——————
Model projektnega teka.
Znotraj projekta smo razdelili način, kako naleteti na 3 stilov.
- vzletno-pritlična steza ima skupno razdaljo 54.09 kilometrov.
- Nadgradnja vzletno-pristajalne steze s skupno razdaljo 188.68 kilometrov.
- Tunel ima skupno razdaljo 8 kilometrov.
Železnica za visoke hitrosti v Bang Sue-Ayutthaya-Saraburi je železnica. Vse je zato, ker gre za območje ′′ poplavnega tveganja
Skupna projektna razdalja 250.77 kilometrov. Čas potovanja 90 minut.
Kdo želi prebrati vse podrobnosti, poglejte iz te povezave.
——————
Kje je torej železniška postaja Ayutthaya visoke hitrosti???
Enostaven odgovor. Na železniški postaji Ayutthaya. Trenutno se nahaja ob vznožju mostu Pridee-Thammarat, Wat Sam Phluem, blizu hotela Krungsri River. Na rečni strani gozda je ′′ izven otoka Ayutthaya
Poleg tega je območje postaje Ayutthaya oranžno območje v starem načrtu mesta Ayutthaya in rdeče območje v novem mestnem načrtu (kmalu bo uvedeno).
V položaju postaje Ayutthaya se nahaja 1.5 km od najbližje točke Zgodovinskega parka Ayurthaya!!!
Na tem območju bo skladno s projektom TOD Ayutthaya policijske postaje. Tako da sledite tej povezavi.
———————
Format stavbe
Ayutthaya Station ima enake lastnosti kot železniška postaja Bang Sue in Korat.
Med vlakoma je 2 sistemov križišč. Ampak v Ayutthayi je še 1 sistemov. Je tudi parkirno mesto za železniško postajo rdeče predmestje.
Ta postaja bo videti kot 3 nadstropja.
1 nadstropje je predmestje vlaka na daljavo in predmestje rdeče črte.
2 nadstropje je razdelitev vstopnic in dvorana za čakanje.
3 nadstropje je visokohitrostni železniški peron, islamska linija in severna linija.
Tukaj je veliko zanimivih točk.
1. novih postaj, zgrajenih isto oddaljeno železniško postajo, ki naj bi bila ohranjevalna zgradba in zanimive postaje.
Teh 2. postaj bo povezanih z reko Tattoo forest, kjer bo merengue za povezavo do potniškega čolna v reki
3. postaj za izgradnjo novega izhoda nasproti iste postaje in nasprotno pot do iste postaje.
Na vseh prvotnih območjih postaj je zgrajenih 4. novih postaj, lahko pa se najde selitev hiše od reke do ceste do krajinske postaje.
višina v različnih koncih stavbe
- streha sredi stavbe. Maksimalna je 46.00 metrov.
- Peron razred 3, vlak 21.63 metrov visoke hitrosti.
- Razred 2 ploščad, ploščad, območje vozovnic in čakanje na avto 11.00 metrov.
- Razred 1, originalna postaja, peron, daljinski vlak in primestni vlak, 1.20 metrov v prihodnosti.
Tako se zmanjša velikost glavne stavbe za 30 metrov, višina pa zmanjša na 8.5 metrov!!!!
———————
A na oddelku za umetnost trdijo, da ima stavba višino, zaradi katere je zamegljena. Moti vid projekta. Torej naredijo simulacijo pogleda iz območja Ayutthaya iz vseh zornih kotov.
Pa sem izrezal nekaj fotografij, ki jih vidite na spodnji sliki.
Stavba je jasno vidna na Phrom trgu, ki je trgovsko zgradbeno območje Ayutthaya.
Poleg tega ima bližnja železniška postaja Ayutthaya 10-nadstropni objekt hotela Krungsri River in 8-nadstropna stavba hotela Ayothaya Riverside. Blizu Tattoo Forest River.
Višina vseh 2 objektov zadostuje za stavbo železniške postaje visoke hitrosti.
Vendar Oddelek za umetnost ne dopušča, da bi postopek urejanja EIA spremenil vzorec, kot je na fotografijah.
———————
Železnica se zato umika nekdanjemu modelu železniške postaje visoke hitrosti, ki je ponudila EIA 2556, ki je bila lepa, a veliko poenostavljenega materiala, strehe in jasnih objektov.
Kdor še ni videl, naj si prosim ogleda spodnje fotografije.
višina v različnih koncih stavbe
- streha sredi stavbe. Maksimalna je 37.45 metrov.
- Peron razred 3, vlak 19.00 metrov visoke hitrosti.
- Razred 2 ploščad, ploščad, območje vozovnic in čakanje na avto 10.25 metrov.
- Razred 1, originalna postaja, peron, daljinski vlak in primestni vlak, 1.50 metrov v prihodnosti.
Ampak Oddelek za umetnost še vedno noče!!!! reči, da drog pokriva območje!!!! noče droga!!!!
———————
Železniški sestanki so v zadnjem času izkoristili različne predloge, ki jih želi Oddelek za umetnost primerjati s stroški in časom, ki vplivajo na projekt!!!
Skupno je 5 stilov.
1. Postajalna steza in Ayutthaya sta podzemna vzorca!!!!
Razdalja 5 kilometrov
Zapravite proračun v višini 10,300 milijonov bahtov.
Vzemite še 5 let!!!!
Izključeno je primer kopanja pod zemljo in našla starodavni objekt, ki je znan, da je Ayutthaya starodavno mesto. Kopanje v kateri koli smeri, najdeni starodavni objekti.
Če se pobrskaš v to, se moraš ponovno preseliti??? Koliko let časa za premikanje starodavnih materialov??
Zadnje in predvsem mestno območje Ayutthaya je redno poplavljalno območje in vsako leto poplavlja višje. Če poplave predora, kdo bo odgovarjal za škodo??? Se splača???
2. Naredite železnico, da se izognete!!!! Ayutthaya mesto 30 kilometrov od Bang Pa-in-Ban Phachi!!!!
Razdalja 30 kilometrov
Nova noč do konca. Provizija za vrnitev je okoli 3,750 milijonov bahtov.
Moram preseliti postajo Ayutthaya ven. (Ne vem kam naj grem. )
Zapravite proračun 22,630 milijonov bahtov!!!
Vzemite še 7 let!!!!
Resno, ta ponudba sploh ne bi smela biti, ker je prizadela ljudi in ne promovira nobenega izleta v Zgodovinski park Ayutthaya in Ayurthaya!!!
Mislim, da če bo to naredilo, ne bi smel delati na Ayutthaya postaji. Boljše je, kot da ga zgradiš. Nikogar ni
3. Prenos postaje Ayutthaya na Ban Horse Station.
Prenos postaje je še 5 kilometrov od iste točke. Konjeniška postaja je blizu Azijske ceste (Avtocesta 32)
Potrebno je oživiti okolico za gradnjo postaje. Provizija za vračilo je okoli 200 milijonov bahtov.
Zapravite proračun v višini 500 milijonov bahtov.
Vzemite še 5 let!!!!
Še ena možnost, ki je možna, vendar nima koristi od Zgodovinskega parka Ayutthaya in Ayuttchaya!
Je pa vprašanje, ali želimo, da bi potniki šli kamorkoli. Morali bi peljati potnike najbližje destinaciji. Ista postaja je najbolj primerna pozicija.
Ker bo selitev 5 kilometrov ustvarila povezljivost med železniško postajo za visoke hitrosti in mestom Ayutthaya. Investicijski tranzitni sistem povezuje med 2 postajami!!
4. Zagotoviti določen mestni načrt za nadzor rasti okoliškega mesta. Železniška postaja za visoke hitrosti.
Zapravite proračun v višini 80 milijonov bahtov.
Preživite še 1 let
V tem primeru bo poravnan s projektom TOD Ayutthaya, ki bo postavil določen mestni načrt za razvoj v skladu s kontekstom območja.
A pred tem se je zgodil odbitek v projekt TOD Ayutthaya, ker na oddelku za umetnost pravijo, da gre za območje ohranjanja, ki bo napovedano v prihodnosti.
5. Najprej zgradite tekaško pot, nato poiščite pozicijo in ustvarite postajo, s katero so vsi zadovoljni.
Zapravite proračun v višini 50 milijonov bahtov.
V tem primeru se lahko zgradi takoj in ne vpliva na gradbeni načrt. Po tem, ko je vse popolno, začni graditi postajo, kot se prileže vsaka zabava.
Problem pa je, da se bo postaja Ayutthaya odprla 3-5 let kasneje kot druge postaje. Ker je morda EIA, da to popravi. Počasi je iti skozi proces.
Zapravljen čas vidim kot projektno priložnost, vključno z razvojno priložnostjo od Ayutthaya od Kana do Ayuuthaya v samo 20 minutah!!!
Kar bo povečalo količino turistov in priložnosti za Ayutthayo.
———————
Kako jim torej to uspeva v tujini???
Rad bi vam pokazal vzorec iz podrobnosti projekta TOD Ayutthaya.
Glede na projekt so si vzeli primer razvoja postaje na Japonskem, ki je blizu svetovne dediščine Japonske. 3 postaj je.
1. Postaja Nagano, ki je stara več kot 1300 let iz Hrama Zenkoji!!! v razdalji 2 km.
2. Nara Station, ki je stara prestolnica Japonske v letu 2. Haha. Podobno je z Ayutthayo. Ampak mi smo novejši od drugih.
Postaja je od območja svetovne dediščine oddaljena le 1.3 kilometrov!!!
Stabilni objekti in okoliški objekti so visoki 10 nadstropij okoli stavbe. Železniške postaje so povzdignjene na postajo s starodavnimi postajami pred postajo Ayutthaya.
3. Himeji postaja, ki je še ena postaja, ki se povezuje z veliko atrakcijo, ki je še en pomemben simbol Japonske. Grad Himeji je star 690 let!!! in je razglašen za svetovno dediščino.
Stavba postaje je oddaljena 1.4 kilometrov od gradu Himeji, stavba postaje pa je z objektom okoli postaje.
———————
Iz vseh tiskanih informacij bi rad prepustil prijateljem, da razmislijo in odločijo, kaj naj naredimo s to Ayutthaya Station in odločitev Oddelka za umetnost je primerna za kontekst prostora.
In ko odstranimo postajo iz atrakcije, zakaj zgradimo postajo? To je škoda sposobnosti tekmovati med drugimi sistemi.
Končno poskušamo ohraniti in ohraniti znamenitost, da bi ljudje lahko videli civilizacijo in blaginjo našega naroda.
Toda prepoved in prenos javne tranzitne povezljivosti v vesolje je tisto, kar poskušamo ohraniti, neuporabno. Nikogar ni videti.