torek, 18. maj 2021

[SNCF/RENFE] Alstom za španski HSR pripravlja še dvonadstropne duplekse

 Od 10. maja so na progi Barcelona - Madrid prvič nastopili prvi hitri kompleksni vlaki Avelia Euroduplex v barvah francoske znamke Ouigo. Alstom skupaj s francoskimi železnicami SNCF že pripravlja več vlakov, ki bodo vozili na naslednjih progah HSR v Španiji.



SNCF (francoske železnice) z blagovno znamko Ouigo je 10. maja stopila na 600-kilometrsko progo . Za zdaj ponuja zelo privlačne cene vozovnic, SNCF-a ne moti preveč španski Renfe v državni lasti, ki bo na tej progi pod blagovno znamko Avlo začel konkurirati šele konec junija.

Alstom že pripravlja še deset hitrih vlakov Euroduplex, ki bodo vozili v Španiji. Dvonadstropna vozila, ki so se na francoskih tirih pojavila kot prva v seriji - v letih 2011 in 2012, se obnavljajo. Od vseh 107 tovrstnih vlakov te vrste v lasti SNCF jih bo 14 namenjenih boju za kupca pod blagovno znamko Ouigo v Španiji.

Štirje že vozijo na omenjeni progi med Barcelono in Madridom, še deset jih bo vozilo od Madrida do Valencije in Alicanteja ter od Madrida do Seville in Malage. To naj bi se zgodilo v "naslednjih nekaj mesecih".
V okviru rekonstrukcije je bil poleg odstranitve prvovrstnih sedežev in osvežitve notranjosti zgrajen sodoben sistem ETCS Atlas, ki deluje z napravami ERTMS na španskih hitrih progah.

Izvedba tega projekta je dokaz zaupanja mednarodnih operaterjev v Alstomove signalne sisteme. Dokazujemo, da lahko ponudimo naprave, ki omogočajo širitev na tiste evropske trge, ki so na progi odprti za konkurenco, je povedal Jean-Baptiste Eymeoud, generalni direktor Alstoma France.

Priprava prvih štirih vlakov za vožnjo v Franciji je trajala 17 mesecev, vključno z rekonstrukcijo notranjosti, razvojem sistemov za varnost in nadzor prometa, barvanjem, preskušanjem opreme in certificiranjem ter sprejemom v promet v Španiji.