sreda, 17. marec 2021

[UK-Rail] HS2 začne delati na najdaljšem železniškem viaduktu v Veliki Britaniji

 HS2 je začel delati na najdaljšem železniškem mostu v Združenem kraljestvu, saj je strokovna skupina zemeljskih inženirjev potopila prvega od skoraj 300 pilotov, ki bodo tvorili temelje za viadukt Colne Valley. Viadukt, ki bo vodil novo železniško progo za visoke hitrosti 3,4 km čez vrsto jezer in vodnih poti na severozahodnem obrobju Londona, bo skoraj kilometer daljši od četrtega železniškega mostu in bo vozil vlake s hitrostjo do do 320 km / h.



Zasnovan nizko v pokrajini, je navdihnil let kamna, ki je preskakoval vodo, z vrsto elegantnih razponov, dolgih do 80 m, ki so vodili železnico okoli 10 m nad gladino jezer, reka Colne in Grand Union Canal. Konstrukcijo bo podprlo 56 pomolov, najširši razponi bodo rezervirani za mesta, kjer viadukt prečka jezera, in ožji razponi za pristope. Ta zasnova je bila izbrana tako, da omogoča pogled na pokrajino, zmanjša odtis viadukta na jezerih in pomaga dopolnjevati naravno okolje.

V naslednjem letu bodo inženirji glavnega izvajalca del HS2 Ltd Align JV - ekipe, ki jo sestavljajo Bouygues Travaux Publics, Sir Robert McAlpine in VolkerFitzpatrick - pod zemljo zgradili 292 pilotov za podporo stebrov viadukta.

Na vrhu vsake skupine pilotov - od katerih bodo nekateri šli tudi do 55 m v zemljo - betonski pokrovček bo podpiral pomol, ki bo nato nosil polnih 6.000 ton teže mostne konstrukcije zgoraj. Namesto da bi pilotov zabili v tla, se bodo luknje pred vrtanjem zasukale, da bodo ustvarile kup. Glavni krov viadukta bo zgrajen po delih v začasni tovarni v bližini, preden bo sestavljen od severa proti jugu.

Daniel Altier, direktor projekta Align, je dodal: "Ne dvomim, da bo viadukt, ko ne bo dokončan, postal eden, če ne celo najbolj presenetljiv element HS2 faze 1. Način njegove izdelave bo enako zanimiv za mlade in stare inženirje. Odseki za krov bodo izdelani na našem glavnem gradbišču zahodno od Londona tik znotraj M25, z uporabo velikega nosilca pa bo krov oblikovan od severa proti jugu, vzdolž proge, s čimer bodo nepotrebni gradbeni promet ob cestah. "

V zadnjih šestih letih je HS2 tesno sodeloval z agencijo Affinity Water in Agencijo za okolje, da bi spremljal kakovost vode in se dogovarjal o delovnih metodah. Te bo med gradnjo spremljala skupina inženirjev, da bi zaščitili naravno okolje.

Obsežen program preskusnih kopišč je bil že zaključen, inženirji so na dveh lokacijah potopili 12 pilotov, geološki in strukturni podatki teh preskusov pa so bili vključeni v zasnovo viadukta. To je povzročilo 10 - 15% zmanjšanje globine pilotov in s tem prihranek časa in stroškov.

Viadukt Dolina Colne na severozahodnem obrobju Londona prečka kanal Grand Union, reko Colne in štiri jezera (nastala kot rezultat pridobivanja gramoza), pa tudi dve cesti in štiri pešpoti. Zasnovan je za največjo hitrost 320 km / h, njegova dolžina je 3,4 km in povprečna višina 8,7 m. Število pomolov je 56 in dva opora, po en na obeh koncih. Razponi - 45, 60 in 80 m.