České dráhy raziskujejo trg in preverjajo, ali bo kupcev za dvajset lokomotiv serije 380. To so najnovejše električne lokomotive, izdelane na Češkem za državnega operaterja.
- Razmišljamo o različnih variantah. Na trgu izvajamo raziskave, ali bi jih kdo zanimal. Dovoljujemo možnost prodaje, pa tudi dolgoročni najem, je za portal zdopravy.cz dejal tiskovni predstavnik čeških železnic Robert Pagan. Na primer, tovorni prevoznik CD Cargo je že pokazal nekaj začetnega zanimanja. České dráhy bo v prihodnjih letih standardizirala in modernizirala vozni park električne lokomotive. To vključuje obstaja velik razpis za najem do 50 električnih lokomotiv.
Lokomotive serije 380 (tovarniško ime je 109E in v splošni rabi: Emil Zatopek, iz imena in priimka češkega tekača) so zadnje električne lokomotive, ki jih proizvaja Škoda. Lahko rečemo, da se je usoda nad trisistemskimi vozili nadvila že od samega začetka. Lokomotive, naročene leta 2004, so končno začele voziti s potniškimi vlaki leta 2013 in kljub uporabi večsistemskega pogona v nekatere države niso mogle vstopiti zaradi pomanjkanja dovoljenj. Postopek njihovega pridobivanja je bil tako dolg, da so se predpisi o odobritvah medtem spremenili. Škoda je bila vpletena v dolgoročni sodni spor s Češkimi železnicami, v katerem je na strani proizvajalca. Na koncu se je cena ene lokomotive z 135 milijonov CZK zvišala na 170 milijonov CZK.
Lokomotive serije 380 (tovarniško ime je 109E in v splošni rabi: Emil Zatopek, iz imena in priimka češkega tekača) so zadnje električne lokomotive, ki jih proizvaja Škoda. Lahko rečemo, da se je usoda nad trisistemskimi vozili nadvila že od samega začetka. Lokomotive, naročene leta 2004, so končno začele voziti s potniškimi vlaki leta 2013 in kljub uporabi večsistemskega pogona v nekatere države niso mogle vstopiti zaradi pomanjkanja dovoljenj. Postopek njihovega pridobivanja je bil tako dolg, da so se predpisi o odobritvah medtem spremenili. Škoda je bila vpletena v dolgoročni sodni spor s Češkimi železnicami, v katerem je na strani proizvajalca. Na koncu se je cena ene lokomotive z 135 milijonov CZK zvišala na 170 milijonov CZK.
České dráhy se še nikoli ni odločil za nakup nobenih vozil te serije, zdaj pa služijo predvsem povezavam znotraj Češke in Slovaške.
Projekt se je izkazal tudi za finančni neuspeh Škode. Slovaški sta bili prodani še dve lokomotivi v spremenjeni konfiguraciji. V nasprotju s češkim 109E, ki bi teoretično lahko tekel s hitrostjo 200 km / h, lahko slovaški 109E teče do 160 km / h in ga lahko uporabljamo kot pogon za vlečne sklope.
Lokomotive 109E so prodali tudi v Nemčijo (kjer so dobili oznako BR102). V letu 2013 naročenih do šest sklopov push-pull, z največjo dovoljeno hitrostjo 190 km / h, zaradi pomanjkanja dovoljenj še danes ne vozi .