ponedeljek, 1. julij 2019

[ PL-PKP] PKP Intercity: Vsi "Husarz" se bodo spet vrnili v Nemčijo?

Poljski prevoznik si prizadeva za obnovo nemške homologacije za eno od lokomotiv serije EU44. Ta električna lokomotiva je bila opremljena s prvo sistemsko opremo ETCS, ki je bila potrebna za izvedbo testov na Poljskem. Vendar je to med drugim povzročilo nezmožnost uporabe stroja za delovanje mednarodni vlaki iz Varšave do Berlina.

Na začetku meseca smo na naših straneh pisali o nastajajočem problemu zamud pri mednarodnih vlakih na progi Varšava - Poznan - Berlin . Tečaje, ki so bili prej označeni kot Berlin - Warsaw Express, načrtujejo serije lokomotiv EU44 "Husarz". Kot so nam opozorili bralci, se je včasih zgodilo, da je zaradi pomanjkanja učinkovitih strojev, ki bi lahko vstopili v Nemčijo v Poznanu, lokomotiva, ki upravlja berlinsko skladišče, nenačrtovana (npr. Za serijo EP09). 

Preskusi ETCS na Poljskem izključujejo vstop v Nemčijo,

položaj v primeru klicev iz Varšave pa je bil očitno podoben. PKP Intercity je potrdil, da je bilo v maju skupaj 13 takih primerov. Razsežnost problema je zmanjšanje razpoložljivosti "Husarzy".

Pomanjkanje homologacije enega od poljskih Huskers na nemškem omrežju DB Railway bi lahko imelo določen vpliv na pojavljanje težav pri servisiranju vlakov v Nemčiji. - To izhaja iz dejstva, da je bil sistem ETCS nameščen na prvi stopnji, kar je bilo potrebno za testiranje ob začetku izvajanja sistema ETCS na Poljskem - pravi Agnieszka Serbeńska iz skupine za medije PKP Intercity. 
Načrti predvidevajo odobritev vseh desetih EU44,

vendar bo, kot je napovedal prevoznik, kmalu v celoti vrnjena flota EU44 v Nemčijo. - Trenutno delamo na obnovi homologacije - slišali smo od sogovornika. 

Naj vas spomnim, da so bile največje težave s točnim servisiranjem povezav med Varšavo in Berlinom aprilaVeč kot polovica od desetih lokomotiv EU44 je bila izključena iz obratovanja. V enem od dni je bilo treba opozoriti tudi na vlak, ki je šel v nemško prestolnico iz Gdynije na odsek Rzepin - Berlin. Potniki so potovali zadnji del potovanja z nadomestnimi avtobusi. 

Za povečanje flote hitrih lokomotiv, ki lahko delujejo tudi v Nemčiji, se je PKP Intercity izposodil pri elektrarni MRCE Siemens Vectron.