ponedeljek, 14. maj 2018

Revolucionarni VLR železniški vozni park se bo do leta 2020

Velika Britanija: Leasing podjetje Eversholt Rail se je pridružilo konzorciju Revolution VLR Transport Design International, Cummins, Proza, Transcal Engineering, RDM Group in Univerzi Warwick, ki je zagotovil sredstva vlade za načrtovanje in izgradnjo lahkega demonstratorja za dizelske akumulatorje 2020.

Koncept je namenjen malim prometom in podajalnim progam, kjer so visoki stroški konvencionalnih voznih sredstev trenutno ovira pri zagotavljanju potniških storitev.
18-milimetrsko dvosmerno vozilo bi bilo bolj napreden razvoj železniškega vozila ULR Express, ki so ga v letu 2015 načrtovali in zgradili TDI in Severn Lamb za prevoz zaposlenih na industrijski progi v Koni v Turčiji.
Imela bi kapaciteto 56 sedečih in 60 stojećih potnikov, z maso tare manj kot 1 tone na linearni meter, kar ji bo omogočilo vožnjo na lahki modularni progi.
Warwick Manufacturing Group iz Warwickove univerze prispeva strokovno znanje pri uporabi lahkih materialov v avtomobilskem in vesoljskem sektorju. Dizelski motor Cummins bi bil seznanjen z napredno akumulatorsko baterijo litijevega titanata, ki bo podpirala regenerativno zaviranje in zagotavljala odzive "brez emisij" za postaje.
Fizična zasnova vozila bi bila primerna za delovanje na težki železniški infrastrukturi in ne za tramvaje, vendar ne bi ustrezala standardom, potrebnim za mešano obratovanje z običajnimi vlaki, in bi tako delovala samo na progah, ki se lahko popolnoma ločijo od drugih storitev.
Partnerji v dvoletnem projektu si prizadevajo izdelati demonstratorsko vozilo, ki bi ga potencialni operaterji lahko uporabili za preizkuse od leta 2020. Pri proizvodnji serij se preučujejo različne možnosti, ki jih je treba prejeti.