Ministrstvo za okolje in prostor je izdalo gradbeno dovoljenje za izvennivojsko križanje Ljubljanske ulice v Mariboru z regionalno železniško progo Maribor-Prevalje-državna meja in Lok Tezno-Maribor Studenci z ukinitvijo nivojskega prehoda in rekonstrukcijo železniškega postajališča Maribor Tabor, so sporočili iz SMC Maribor.
Poleg podvoza, na strehi katerega bosta na obeh straneh železniške proge urejena dva manjša trga, bosta obstoječi križišči Ljubljanska – Moše Pijade – Masarykova in Ljubljanska – Jezdarska preurejeni v krožišči, rekonstrukcija in/ali prestavitev SVTK naprav v lasti Slovenskih železnic, ureditev varnih peš poti in dostopov do postajališča, ureditev kolesarskih poti, rekonstrukcija, prestavitev in/ali dograditev dela javne gospodarske infrastrukture na območju predvidenih gradbenih posegov, rekonstrukcija železniškega postajališča Maribor Tabor, gradbeno-prometna rekonstrukcija dela pripadajočih prometnic.
Ureditev kolesarske steze ob železniški progi
Mestna občina Maribor pa bo prenovila tudi oba dela Magdalenskega parka, uredila kolesarsko stezo ob železniški progi med Ljubljansko ulico in Titovo cesto, ki bo pomembno skrajšala pot iz tega dela mesta do Europarka, s čimer bo svojo vlogo dobil tudi že pred leti zgrajen nadhod ob železniškem mostu nad Titovo ter uredila priključke na obstoječe cestno omrežje.
Ocenjena vrednost projekta je 8 milijona evrov, pri čemer bo 60 % (4,8 milijona evrov) krilo Ministrstvo za infrastrukturo, 40 % (3,2 milijona evrov) pa Mestna občina Maribor. Dejanska vrednost projekta bo znana po pridobitvi ponudb in sklenitvi pogodbe z izvajalcem. Podjetje DRI upravljanje investicij, Družba za razvoj infrastrukture, d.o.o. bo pričela s postopkom javnega naročila po pravnomočnosti gradbenega dovoljenja, predvidoma še v januarju 2018. Podvoz bo predvidoma izveden do konca leta 2019, so še pojasnili v SMC.