Rim, 29. november 2017 - Italo EVO, najsodobnejših vlakov v Evropi, je bila predstavljena v Rimu Termini, v prisotnosti NTV predsednik Luca Cordero di Montezemolo, NTV CEO Flavio Cattaneo in minister za gospodarski razvoj Carlo Calenda.
Italo EVO, ki ga družba Alstom v celoti izdelan v Italiji, je napredna vlak glede na udobje, trajnost in aerodinamiko, ob spoštovanju eleganco, funkcijo, ki je že razlikuje za 25 Italo AGV vlakov.
Za prvič je Italo EVO preselil med postajami v Rimu Termini in Tiburtina, razkazuje svojo rubinasto rdeče do številnih potnikov na postaji in omogoča številne goste, da preizkusite udobje, ki čaka na 7. decembra, da je dan njegovega uradni prvenec. Prvi 4 EVO Italo trenira, da bo v službi od 7. decembra 2017, s spremembo voznega reda na 10. decembra, bodo dnevne povezave naraste do 68 v primerjavi s sedanjim 56, da postane 90 v 2018.
The 17 novih Italo EVO, ki bo flota NTV s skupno 42 vlaki bo družbi omogočila izvajanje svoje mreže in povečanje frekvenc: prve novice bodo že prispele v povezavi z zimskimi voznimi spremembami.
Prvo jutro se bo povezava med Rimom in Neapljem, ki odhajajo na 7:40 od Termini, ki bodo prispeli ob 8.50 v Neaplju Centrale (prav tako poteka v Afragola).
povečala tudi povezave med Rimu in Milanu, od 40 do 50 na dan, zagotavlja vlak vsakih 30 minut, tudi v času kosila (se raztezajo vlak vsake pol ure čez dan), z namenom optimizacije čas in da prispete na svoj cilj v zgodnjih popoldanskih urah in uživate v enem izmed gurmanskih izdelkov, ki jih vam ponuja vlak Vyta Santa Margherita (na voljo brezplačno za potovalne skupine Club). Poleg tega bodo na voljo nove storitve NO STOP: vključno z enim iz Milana ob 6.00 s prihodom v Termini ob 8.59.
Druga novost na tej progi je zadnji vlak večera, ki se bo začel od Milana Centrala ob 20.35, prispel v Rim Termini nekaj minut po polnoči.
Vendar pa bo imel Milan ne samo nove povezave s prestolnico, ampak tudi Torino in Neapelj bo "bližje" mestom Lombard. Pravzaprav, od decembra bo glavno mesto Piemontese povezano z Milano vsak dan z 18 storitvami, v primerjavi s sedanjimi 16, ki bodo v letu 2018 povečali do 26 dnevnih storitev. Mesto Campania bo namesto tega imelo 4 nove storitve zjutraj v Milano.
Novice se ne končajo tukaj: od 10. decembra bo med Rimom in Firenco 6 dni na voljo šest novih storitev v primerjavi s sedanjim 41. Ti vlaki bodo povečali tudi povezave za mesta Bologna, ki bodo imeli tudi nov vlak za Milano 9.03, Reggio Emilia pa vse več živi v omrežju NTV. Kar pa je za Bologno, obstaja še ena velika novica: dnevi, ki bodo zapustili Milano in se ustavili tukaj, bo 2 NO STOP, kar bo povečalo dnevne izlete na jug, tako da boste lahko hitreje odšli v Rim in Neapelj!
V Benetkah bo še 2 dodatna povezava, dejansko bodo postale dnevne storitve, ki se bodo ponovno povečale in dosegle 16 v letu 2018.
Novice pa se ne nanašajo samo na vlake: Italo, ki je vedno verjel v intermodalnost gumijaste gume in je bil dejansko prvi operater, ki ga je uvedel v Italijo, prav tako povečuje mrežo Italobus. Za zimsko sezono bodo aktivne nove povezave z glavnimi smučišči. Od postaje Verona Porta Nuova lahko poleg trenutnih postajališč v Roveretu in Trentu dosežete tudi Cavalese, Predazzo, Moena, Vigo di Fassa, Pozza di Fassa in Canazei. Od postaje Benetke Mestre potniki lahko uporabljajo Italobus, da odidejo v Treviso in Cortina d'Ampezzo; medtem ko je od postaje Torino Porta Susa zlahka dosegljiva Aosta in Courmayeur.
Ko bodo vsi Italo EVO-ji v uporabi, se bodo ponudbe Italo znova povečale: med novostmi iz leta 2018 bo postala severno-vzhodni Torino - Milano - Benetke, z nekaj vmesnimi postanki in ponudbo 14 dnevnih povezav in se ustavi na Bolzanu in Trstu.