Vodja energetskih storitev, hčerinska družba Ministrstva za gospodarstvo in finance, ki spodbuja razvoj obnovljivih virov energije in energetske učinkovitosti je dal zeleno luč za zahtevo Trenitalia je, pripravijo izključno notranjega osebja v podjetju, za pridobitev potrdila Bianchi za nove regionalne vlake, ki bodo izboljšali kakovost storitev za vozače po vsej Italiji.
"Energija in kakovost okolja vlakov, da smo izbrani priča na vodilno vlogo, ki jo ima Trenitalia v državi za inovacije in trajnost," pravi Barbara Morgante, predsednik uprave in generalni direktor Trenitalia. "Zelo smo ponosni, da smo dosegli ta rezultat po zaslugi strokovnosti in znanja v podjetju. Ti novi vlaki bodo prihranili veliko energije, koristi za okolje, temveč tudi za podjetja, ki se bodo znižali stroški za račun in so lahko bolj konkurenčni. "
"Energija in kakovost okolja vlakov, da smo izbrani priča na vodilno vlogo, ki jo ima Trenitalia v državi za inovacije in trajnost," pravi Barbara Morgante, predsednik uprave in generalni direktor Trenitalia. "Zelo smo ponosni, da smo dosegli ta rezultat po zaslugi strokovnosti in znanja v podjetju. Ti novi vlaki bodo prihranili veliko energije, koristi za okolje, temveč tudi za podjetja, ki se bodo znižali stroški za račun in so lahko bolj konkurenčni. "
železniški potniški promet prevozno podjetje italijanska FS Skupina je med top porabnike električne energije v državi in dan preselila skoraj 8.000 vlakov, da absorbira količino tok je enak tistemu, ki ga je celotno mesto Milano uporablja.
Z okoljskega vidika je potrditev vlakov trajnostna sredstva in zelena kot emisij CO2 precej pod tisto, ki bi povzročilo druge načine na istih obsega prometa.
Z okoljskega vidika je potrditev vlakov trajnostna sredstva in zelena kot emisij CO2 precej pod tisto, ki bi povzročilo druge načine na istih obsega prometa.
Trenitalia je vključen največjih proizvajalcev na svetu in vlaki vse svoje notranje znanje za naložbe v energetsko učinkovitost z odločnostjo.
To je storil predvsem z delom na vzdržnost njihovih delavnicah: Trenitalia, v naslednjih štirih letih bo lahko pokrivajo večino svojih potreb s solarnim napajanjem proizvaja.
In je enak pristop tudi lani na največjem razpisu za nakup železniških vozil, kdaj je potekala v naši državi, dobavo 450 novih vlakov za regionalni curki, v skupni vrednosti približno 4 milijarde evro, ki se bo začel teči na tirih od leta 2019
so se ponudbe za nakup teh vlakov res zahtevajo od proizvajalcev, kot merilo za podelitev nagrad, najboljše tehnologije in inovacij za zmanjšanje porabe energije in vpliv na okolje, je prisilil industrijo, da bo znatno korak naprej.
To je storil predvsem z delom na vzdržnost njihovih delavnicah: Trenitalia, v naslednjih štirih letih bo lahko pokrivajo večino svojih potreb s solarnim napajanjem proizvaja.
In je enak pristop tudi lani na največjem razpisu za nakup železniških vozil, kdaj je potekala v naši državi, dobavo 450 novih vlakov za regionalni curki, v skupni vrednosti približno 4 milijarde evro, ki se bo začel teči na tirih od leta 2019
so se ponudbe za nakup teh vlakov res zahtevajo od proizvajalcev, kot merilo za podelitev nagrad, najboljše tehnologije in inovacij za zmanjšanje porabe energije in vpliv na okolje, je prisilil industrijo, da bo znatno korak naprej.
Rezultat je bil presenetljiv: so zmagovalci konvoji bodo imeli vrhunske tehnološke rešitve, ki lahko zagotavlja porabo precej nižji od tistih, ki beležijo obstoječih vlakov. Lahke zlitine, visoko učinkovitost električne opreme, naravnim prezračevanjem motorji, senzorji CO2 za umerjanje uporabo klimatizacijo trenerja, ampak tudi analiza življenjskega cikla proizvoda, recikliranje blizu 100 odstotkov, prostori za transport in polnjenje električnih koles in še veliko več.
Prizadevanje, ki bo omogočilo, v življenjski dobi novih vlakov, da se prepreči emisije skoraj 4,5 milijona ton CO2, tisti, ki hkrati biti sposobni absorbirati gozd z nič manj kot 15 milijonov dreves .
To ni prvič, da Trenitalia dosegli pozitivne rezultate po zaslugi svojih inovativnih tehničnih lastnosti o zahtevah za energijsko učinkovitost svojih konvojev. Leta 2015 je tudi frecciarossa 1000 dobil isto priznanje.
Prizadevanje, ki bo omogočilo, v življenjski dobi novih vlakov, da se prepreči emisije skoraj 4,5 milijona ton CO2, tisti, ki hkrati biti sposobni absorbirati gozd z nič manj kot 15 milijonov dreves .
To ni prvič, da Trenitalia dosegli pozitivne rezultate po zaslugi svojih inovativnih tehničnih lastnosti o zahtevah za energijsko učinkovitost svojih konvojev. Leta 2015 je tudi frecciarossa 1000 dobil isto priznanje.