INDIJA: Ministrstvo za železnice je izdala Alstomu z dopisom z dne nagrado za pogodbo za izgradnjo tovarne in dobavo 800 twin-poglavje električnih lokomotiv, 10. novembra, dan po objavi podoben dogovor z GE zajema 1 000 dizelske lokomotive.
Električna lokomotiva Tovarna je treba graditi na Madhepura v Bihar, ki jih skupno podjetje med indijskimi železnic (s 26% deležem) in Alstom Manufacturing India Ltd, ki naj bi bila zaključena v roku 30 dni. Dve depoji vzdrževanja so, da je treba zgraditi na SAHARANPUR v Uttar Pradesh in Nagpurja v Maharashtra.
Po podatkih ministrstva za železnice, se pričakuje gradnja tovarne in vzdrževanje objektov stane Rs13bn in traja tri leta. Skupno podjetje bi bilo potrebno, da dobavlja indijskega železnice z 800 lokomotiv med 2018 in 2028, po ocenah stala okoli Rs190bn plus davki.
Alstom bo organizirala tudi vzdrževanje 500 lokomotiv na dveh lokacijah do konca pogodbenega obdobja, v katerem bi se točka odgovornost prenese na indijskih železnic. Alstom je uvesti mednarodno najboljšo prakso in razvoj lokalnih sposobnosti, da bi izpolnila željo indijskih železnic, da bo svoje stopnje neuspeha in intervale vzdrževanja bližje evropski ravni.
Pogodba krije eno samo vrsto lokomotive, za katere se bo razvoj predhodnih družinskih modelov Prima, vključno z lokomotivami, dobavljenih v Kazahstan, vendar s spremembami, da ustreza indijske zahteve. Imeli bodo IGBT oprijem kontrole, je treba ocenjeno na 9 000 kW na platišču in imajo največjo hitrost 120 km / h.
Lokomotiv se bo uporabljal na vzhodnem Dedicated tovornega koridorja za vleko 6 000 tonskih vlakov pri 100 km / h, pa tudi na drugih progah za dvig povprečne hitrosti težkih tovornih vlakov iz med 25 in 30 km / h, da med 50 in 60 km / h.
Prototip lokomotive bodo predvidoma dostavljena z dve leti, in posel omogoča prvih pet, ki se uvaža.Preostalih 795 lokomotiv mora biti izdelano v Indiji, s "popolno indigenization" proizvodnje v podporo narediti vlade v Indiji kampanji.
"Bomo lokalizirati toliko, kot smo lahko", Jean-Marc Tessier, Alstom podpredsednik Lokomotive in hitri vlaki povedal Železniška list International, ki poudarja, da "je končni cilj, da so lokomotiva je v Indiji". Evropski rastline Alstom bo up-to-datum projektiranje, proizvodnjo in vzdrževanje strokovnega znanja in izkušenj, ki niso na voljo na lokalni ravni, medtem ko so njegove obstoječe proizvodne zmogljivosti v Indiji in obsežne industrija oskrba v državi pomeni, da bo mogoče pridobivati večino sestavin doma. Tovarna naj bi "polno zaposlen" na pogodbo do leta 2028, je dejal, dve možnosti za vsakih 100 lokomotiv bi zagotovila polno obremenitev do leta 2030.
Načrti za mednarodni razpis za izbor partnerja za razvoj tovarne je bil odobren s strani kabineta februarja 2007. Zahteva po kvalifikacijah je bil izdan maja 2013 in maja 2014 so Alstom, Bombardier, GE in Siemens v ožji izbor, da predložijo finančne ponudbe do 31. avgusta 2015.