Več tovornjaki prevažajo na tovornih vlakih med Italijo in Nemčijo. Potujoča avtocesta ROLA, druga polovica maja, s čimer se poveča zmogljivost do 23 vagonov na vlak prevaža med obema državama. To je prvič v zgodovini, da je zasebno podjetje to doseže na Brenner koridorju Skandinavija-ki vpliva na Mediteran. Povečanje zmogljivosti omogoča prevoz več tovornjakov iz železa: do 1200 tovornjakov, izgrajenih iz cestnega prometa. Novi železniški avtocestni storitev ROLA, rojen iz kartela med Trenitalia Cargo in zasebnim operaterjem Trasposervizi, povezuje s štirimi dnevno vozi 458 kilometrov, ki ločuje INTERPORT Roncafort (Trento) iz nemškega Regensburga (Munchen). Njegovo ime je priložen kombinirani prevoz: tovornjak potujejo na vlaku in voznik gostuje na istem vlaku v spalno trenerja. Način, ki ima prednosti za transport podjetja, v smislu ekonomičnosti porabe goriva, voznika počitek in povečane produktivnosti, kot tudi zmanjšanje cestnih zastojev, količina emisij CO2 (-80 odstotkov) in poraba energije (-77 odstotkov). Novost bo predstavljena v Monaku ob Transport Logistic 2015 sejmu sektorja je potekala od 5. do 8. maju.