


ZNLE Gliwice, po začetku proizvodnje električne lokomotive E6ACT "Dragon", se pripravlja na izvedbo novega projekta. E4MSU "Griffin" je, da je takšna namenska vozilaevropski trg. Multisistemska različica, ki nastajajo - dejal predsednik Thomas Fugiel ZNLE Gliwice med "železniškega trga" na obeti za trg lokomotiv.
.
Ustvaril je več različic tega vozila, ki so namenjeni za hitrosti 140 in 190 km / h, ter eno in multistandard. - Prvi izvod te lokomotive je nastala v več različici. Seveda, tukaj imamo opraviti "rasa" iz Bydgoszcz Pesa - navedel predsednik Fugiel.
Po zagotovilih proizvajalca, "Griffin" je značilna visoka zanesljivost in najboljšo ceno na trgu.Namen oblikovalci ZNLE Gliwice, bo Mono verzija uporabite napetosti 3 kV DC - Universal E4ACU bodo lahko pospeši do 140 km / h in potniškega E4ACP - do 190 km / h Multisistemska različica tega napetosti 3 kV DC, 15 kV AC 16 2/3 Hz in 25 kV AC 50 Hz. V tem primeru oblikovanje lokomotornem E4MSU (Universal, hitrost do 140 km / h) in potniški E4MSP (potniški, 190 km / h). S temi parametri, za "Griffin" bo na voljo v skoraj vseh elektrificiranih železniških Evropi (razen na jugu Anglije, Francije in Nizozemske).
Z ustvarjanjem E4MSU, ki Gliwice ZNLE voden ciljem ustvariti platformo lokomotiv, ki temeljijo na največje možno število skupnih elementov. "Griffin" bo prav tako opremljen za različne sisteme varnosti - ETCS, SHP (Poljska), AB (Nemčija) in LS90 (Češka).
- To je izdelek za Evropo, vendar pa imamo še vedno dolga in naporna postopek odobritve - predsednik Thomas Fugiel poudarja.
Osnovni tehnični podatki E4MSU "Griffin"
Chip tovornjaki: Bo-Bo
Teža: 88 t
Največja osna obremenitev: 22 t
Moč: 5,6 MW
Največja vlečna sila: 330 kN
Teža potniškega vlaka: 800 t
Tovorni vlak teža: 3200 t