četrtek, 22. marec 2012

POLJSKA ; Nova lokomotiva "Griffin E4MSU"




ZNLE Gliwice, po začetku proizvodnje električne lokomotive E6ACT "Dragon", se pripravlja na izvedbo novega projekta. E4MSU "Griffin" je, da je takšna namenska vozilaevropski trg. Multisistemska različica, ki nastajajo - dejal predsednik Thomas Fugiel ZNLE Gliwice med "železniškega trga" na obeti za trg lokomotiv.
.

Ustvaril je več različic tega vozila, ki so namenjeni za hitrosti 140 in 190 km / h, ter eno in multistandard. - Prvi izvod te lokomotive je nastala v več različici. Seveda, tukaj imamo opraviti "rasa" iz Bydgoszcz Pesa - navedel predsednik Fugiel.

Po zagotovilih proizvajalca, "Griffin" je značilna visoka zanesljivost in najboljšo ceno na trgu.Namen oblikovalci ZNLE Gliwice, bo Mono verzija uporabite napetosti 3 kV DC - Universal E4ACU bodo lahko pospeši do 140 km / h in potniškega E4ACP - do 190 km / h Multisistemska različica tega napetosti 3 kV DC, 15 kV AC 16 2/3 Hz in 25 kV AC 50 Hz. V tem primeru oblikovanje lokomotornem E4MSU (Universal, hitrost do 140 km / h) in potniški E4MSP (potniški, 190 km / h). S temi parametri, za "Griffin" bo na voljo v skoraj vseh elektrificiranih železniških Evropi (razen na jugu Anglije, Francije in Nizozemske).

Z ustvarjanjem E4MSU, ki Gliwice ZNLE voden ciljem ustvariti platformo lokomotiv, ki temeljijo na največje možno število skupnih elementov. "Griffin" bo prav tako opremljen za različne sisteme varnosti - ETCS, SHP (Poljska), AB (Nemčija) in LS90 (Češka).

- To je izdelek za Evropo, vendar pa imamo še vedno dolga in naporna postopek odobritve - predsednik Thomas Fugiel poudarja.

Osnovni tehnični podatki E4MSU "Griffin"

Chip tovornjaki: Bo-Bo
Teža: 88 t
Največja osna obremenitev: 22 t
Moč: 5,6 MW
Največja vlečna sila: 330 kN
Teža potniškega vlaka: 800 t
Tovorni vlak teža: 3200 t