Ta teden, 20. avgusta, je v Slovenijo prišel prvi vlak Advanced World Transport (AWT), ki je pripadal PKP Cargo Group, ki ga je poganjala nova večsistemska lokomotiva Vectron. S Češke je prišel tovorni vlak, cilj pa je bilo pristanišče Koper.
Kot beremo v najavi podjetja, AWT tako izvaja strategijo tovornega prometa na severu-jugu Evrope z uporabo samo ene lokomotive. Cilj AWT je okrepiti položaj PKP Cargo Group na področju železniških in intermodalnih prevozov na jug Evrope ter s tem podpirati logistične dejavnosti v trikotniku Baltik-Jadran-Severno morje.
- Pridružitev večinskega deleža AWT v slovenskem podjetju Primol-Rail, ki ima licenco za opravljanje železniških prevozov v tej balkanski partnerski državi ( o tem smo pisali tukaj- opomba, JM), PKP Cargo odpira nove možnosti za povečanje prometa v smeri sever-jug Evrope. Ker ima PKP Cargo Group med drugim licenco za obratovanje na Poljskem, Češkem, Slovaškem, Madžarskem in v Avstriji lahko upravlja vlake iz Poljske do slovensko-italijanske meje in do koprskega pristanišča, enega največjih pristanišč na Jadranu, ki uporablja samo en večsistemski lokomotiv - je dejal Maciej Walczyk, predsednik AWT.
Do zdaj je AWT na meji s Slovenijo upravljal približno 10 vlakov tedensko, kjer so vlak prevzeli lokalni prevozniki. Trenutno je mogoče povečati število teh vlakov, kar bo vplivalo na povečanje prevoza PKP Cargo Group med Baltskim morjem in Jadranom - ugotavlja prevoznik. Velja spomniti, da Vectronpred kratkim minil brez ustavljanja čez poljsko-nemško mejo . Nedavno so novi Vectroni prejeli tako AWT kot PKP Cargo .
- Pridružitev večinskega deleža AWT v slovenskem podjetju Primol-Rail, ki ima licenco za opravljanje železniških prevozov v tej balkanski partnerski državi ( o tem smo pisali tukaj- opomba, JM), PKP Cargo odpira nove možnosti za povečanje prometa v smeri sever-jug Evrope. Ker ima PKP Cargo Group med drugim licenco za obratovanje na Poljskem, Češkem, Slovaškem, Madžarskem in v Avstriji lahko upravlja vlake iz Poljske do slovensko-italijanske meje in do koprskega pristanišča, enega največjih pristanišč na Jadranu, ki uporablja samo en večsistemski lokomotiv - je dejal Maciej Walczyk, predsednik AWT.
Do zdaj je AWT na meji s Slovenijo upravljal približno 10 vlakov tedensko, kjer so vlak prevzeli lokalni prevozniki. Trenutno je mogoče povečati število teh vlakov, kar bo vplivalo na povečanje prevoza PKP Cargo Group med Baltskim morjem in Jadranom - ugotavlja prevoznik. Velja spomniti, da Vectronpred kratkim minil brez ustavljanja čez poljsko-nemško mejo . Nedavno so novi Vectroni prejeli tako AWT kot PKP Cargo .