Med Varšavo in Gdanjskom je montaža naprav že zaključena, zahvaljujoč se bodo lahko kombinirani vlaki Pendolino pospešili. A to se ne bo zgodilo takoj.
Sestavljanje naprav ERMTS ob progi, ki oddajajo signale z naprav za nadzor prometa v voznikovo kabino, že nekaj let poteka na vodilu E65. Njihovo popolno učinkovitost naj bi dosegli pred skoraj dvema letoma, prvi vlaki ED250 pa naj bi s začetkom voznega reda leta 2017 pospešili do 200 km / h. Ta rok je bil kasneje prestavljen na december 2018 . In to ni uspelo, saj je, kot poroča Martyn Janduła iz tiskovnega urada PKP PLK, popolna montaža sistema zaključena šele decembra.
- Trenutno potekajo dejavnosti za pridobivanje upravnih odločb (dovoljenja za začetek obratovanja strukturnih podsistemov, povezanih z infrastrukturo, energijo in nadzorom). Povečanje hitrosti je načrtovano iz novega voznega reda 2019/2020 - dodaja tiskovni predstavnik podjetja.
Hitrost 200 km / h bo dosegljiva na približno 45% proge Varšava - Gdańsk, predvsem na njenem severnem in južnem delu. Na vijugastem osrednjem odseku, blizu Iławe, vlaki Pendolino pospešijo do največ 160 km / h, kot to počne danes. Najhitrejši vlaki ED250 (