Dve rabljeni električni lokomotivi družine Taurus - to je zadnji nakup železniškega voznega parka Češke železnice. Vozila naj bi okrepila floto lokomotiv, namenjenih mednarodnemu prometu. Češki nacionalni prevoznik je zasebni avstrijski operater izkoristil priložnost za prodajo dvanajst let starih, a še vedno modernih vozil.
Kot češki prevoznik trdi v sporočilu za javnost, je bil nakup vozil serije ES64U4, izdelanih leta 2007, priložnost. Sedanji lastnik, avstrijsko gradbeno podjetje Swietelsky Baugesellschaft, je prodal dva primerka za 5,6 milijona evrov (približno 140 milijonov kron in približno 24,46 milijona PLN). Pred transakcijo so lokomotive servisirali vlaki hčerinskega podjetja Swietelsky, RTS Rail Transport Service GmbH. Zato je České dráhy na finančno ugodnih pogojih pridobil dve malo rabljeni kopiji sodobnih vozil s parametri, prilagojenimi za storitve vlakov najvišje kategorije (hitrost 230 km / h, moč 6 MW, večsistemski sistem).
Dodatna prednost je pripravljenost za začetek obratovanja skoraj takoj po prevzemu in dejstvo, da je serija dobro znana češkim voznikom, tako da za novo vrsto storitve ne bo treba izvesti dodatnega in zamudnega usposabljanja. Češke železnice že upravljajo podobne lokomotive v lasti avstrijske ÖBB, ki jih uporabljajo kot del naselij za prevoz v čezmejnih odnosih.
ČD namerava novo pridobljeni Bik uporabiti predvsem za servisiranje varšavsko-dunajskih hitrih strojev. Vendar pa ne pričakujejo, da bodo vstopili na Poljsko: v Bohuminu naj bi zamenjali lokomotivo. Vendar pa je tehnično mogoče na Poljskem uporabiti nove pridobitve - vozila so prilagojena za delovanje pod nadzemno linijo 3 kV.
Dodatna prednost je pripravljenost za začetek obratovanja skoraj takoj po prevzemu in dejstvo, da je serija dobro znana češkim voznikom, tako da za novo vrsto storitve ne bo treba izvesti dodatnega in zamudnega usposabljanja. Češke železnice že upravljajo podobne lokomotive v lasti avstrijske ÖBB, ki jih uporabljajo kot del naselij za prevoz v čezmejnih odnosih.
ČD namerava novo pridobljeni Bik uporabiti predvsem za servisiranje varšavsko-dunajskih hitrih strojev. Vendar pa ne pričakujejo, da bodo vstopili na Poljsko: v Bohuminu naj bi zamenjali lokomotivo. Vendar pa je tehnično mogoče na Poljskem uporabiti nove pridobitve - vozila so prilagojena za delovanje pod nadzemno linijo 3 kV.
Omeniti velja, da češke železnice načrtujejo tudi nakup vlečnega voznega parka v veliko večjem obsegu. Prevoznik trenutno vodi postopek za dobavo 65 novih električnih lokomotiv (33 izvodov v osnovnem vrstnem redu in 32 v opciji) za prevoz potnikov. Vozila naj bodo večsistemska in razvijajo največjo hitrost vsaj 200 km / h.