ESTONIJA: Ministrstvo za gospodarske zadeve in zveze ter ministrstvo za okolje pripravljajo strategijo elektrifikacije železnic, potem ko so prejeli podporo vladi za razvoj predlogov.
Vlada predvideva, da bi se električna energija lahko začela leta 2022–28, s čimer bi podprli cilj zmanjšanja emisij toplogrednih plinov za 70% v primerjavi z letom 1990 do leta 2030.
Minister za okolje Rene Kokk je junija predstavil različne možnosti za zmanjšanje emisij iz prometa, malih in energetskih sektorjev. Čutilo se je, da je ta promet najboljša priložnost za zmanjšanje emisij CO 2 , elektrifikacija železnic pa bi bil najučinkovitejši način za dosego tega.
Koka je dejal, da so velike naložbe v zadnjih letih naredile potovanje z železnico bolj udobno in dostopno, vendar je odstotek elektrificirane nacionalne mreže eden najnižjih v EU.
"Elektrifikacija železniškega omrežja bi pripomogla k zmanjšanju njegovega vpliva na okolje in hrupa, hkrati pa bi povečala potovalno hitrost", je pojasnil Koka in dodal, da bi zmanjšal stroške goriva za 5 milijonov EUR na leto.
Potniški prevoznik Elron je v prvih šestih mesecih letošnjega leta prevažal skoraj 4,1 milijona ljudi, kar je 5% več kot v enakem obdobju lani in 50% več od uvedbe novih vlakov pred petimi leti. Cene na podlagi povpraševanja so bile uvedene 1. avgusta, da bi spodbudili potovanja ob manj prometnih časih.
Za obvladovanje rasti jahanja je vlada odobrila razpis za dobavo še dveh EMU ter štiri hibridne enote za uporabo na hitrih storitvah.