Ob kupil nekdanji demonstrator Velaro D, nato pa odredil šest več Velaro vlakovne kompozicije v juliju 2013 TCDD imenuje ponudb do maja 2014 za dodatnih 10 osem avtomobilov vlakovnih kompozicij za bogatenje svoje omejene floto vlakov za visoke hitrosti, ki delujejo med Ankara, Konya, Eskisehir in Istanbul .
Skupna vrednost pogodb, ki zajemajo prvih sedem sklopov je bila dana v € 285m, vključno sedmih letih vzdrževanja s strani proizvajalca. S prvo enoto že na sojenju v Turčiji, drugi šest, so sedaj v gradnji v Krefeldu in zaradi dostave do leta 2016.
Dodatni 10 bi sledili na od leta 2017, ki zagotavlja kontinuiteto dela v nemškem tovarne. Zadnji posel je bila ocenjena na okoli 400 milijonov €, vključno s tremi leti vzdrževanja in dobavo rezervnih delov.
Zasnovan za 300 km / h deluje v 25 kV 50 Hz, Velaro TR je zadnja varianta v visoke hitrosti družini železniške Siemens. Ocenjeno na 8 MW, vlaki imajo sedeže za 516 potnikov, v primerjavi z 460 v Velaro D, iz katerih so izpeljane.