Gostje Tarče so bili večinoma skeptični do tega, da bo ta vlada uspela zagnati projekt drugega tira in poudarjali, da je cena previsoka.
Rok Svetek, direktor podjetja Adria kombi, ter koprski župan Boris Popovič sta uvodoma izrazila dvom, da bo tej vladi uspelo izpeljati projekt, saj izkušnje kažejo drugače. Tovor bo prišel, če bomo ponudili ustrezno infrastrukturo, je bil ob tem prepričan Svetek. Popovič je tudi izpostavil, da se je na Kitajskem pogovarjal z vlagatelji, ki da bi lahko dvotirno povezavo naredili za okoli 500 milijonov evrov.
Infrastrukturni minister Peter Gašperšič, pa je pojasnil, da ne gre več za drugi tir, ampak povsem novo progo, ki pa bo enotirna. Razložil je, da sedaj iščejo vlagatelje, ki bodo zagotovili, da se bo ta drugi tir tudi napolnil oz., ki bo omogočil razvoj Luke koper.
Glede financiranja pa je pojasnil, da se s projektom niso prijavili na nacionalno ovojnico, ki ima denar rezerviran prav za posamezno državo, saj, da bi bilo nespametno tvegati ves denar za naložbo v drugi tir, s čimer pa bi ogrozili vse ostale nalože na tem koridorju. Sam sicer verjame, da je cena 1,4 milijarde evrov realna in poudaril, da Avstrija gradi 30 km dolg predor Semmering za tri milijarde evrov.
Ekonomist Jože P. Damijan pa je bil bolj skeptičen in poudaril, da če ne bo drugega tira, tudi ostali deli niso tako pomembni , ker tovora ne bo. Po besedah direktorja Slovenskih železnic Dušana Mesa pa bo pravo ceno bo pokazal razpis, ki ga je treba narediti konkurenčnega, tako da se bodo lahko prijavila tuja gradbena podjetja. "Verjamem da bo konkurenca močna, saj dela tudi drugod po Evropi ni toliko," je dejal.
Glede financiranja pa je pojasnil, da se s projektom niso prijavili na nacionalno ovojnico, ki ima denar rezerviran prav za posamezno državo, saj, da bi bilo nespametno tvegati ves denar za naložbo v drugi tir, s čimer pa bi ogrozili vse ostale nalože na tem koridorju. Sam sicer verjame, da je cena 1,4 milijarde evrov realna in poudaril, da Avstrija gradi 30 km dolg predor Semmering za tri milijarde evrov.
Ekonomist Jože P. Damijan pa je bil bolj skeptičen in poudaril, da če ne bo drugega tira, tudi ostali deli niso tako pomembni , ker tovora ne bo. Po besedah direktorja Slovenskih železnic Dušana Mesa pa bo pravo ceno bo pokazal razpis, ki ga je treba narediti konkurenčnega, tako da se bodo lahko prijavila tuja gradbena podjetja. "Verjamem da bo konkurenca močna, saj dela tudi drugod po Evropi ni toliko," je dejal.
Bogdan Zgonc s fakultet za pomorstvo prav tako ocenjuje, da 1,4 milijarde evrov previsoka cena. Rezerve vidi v standardih, saj po njegovem mnenju pretiravamo pri varnostnih standardih. Navedel je tudi primer proge med Frankfurtom in Kölnom, ki je dvotirna, najsodobnejša in omogoča 300 km/h ter je stala 42 milijonov evrov na km, po prav tako zahtevnem terenu.
V Tarči nocoj: minister za infrastrukturo Peter Gašperšič, direktor Slovenskih železnic Dušan Mes, eden najboljših poznavalcev projekta zadnjih trideset let prof. Bogdan Zgonc, avtor najnovejše študije za Luko Koper Jože P. Damijan, dolgoletni direktor slovenske podružnice enega največjih špediterskih podjetij Schenker Deustche Bahn Rok Svetek in župan Kopra Boris Popovič. Iz Luke Koper so sodelovanje v oddaji nenavadno zavrnili.