RegioJet je potrdil, da načrti podjetja za širitev na Poljsko ne vključujejo samo železniške povezave od Przemyśla do Prage in od Krakova do Varšave. V kratkem namerava zasebni operater vzpostaviti tudi mrežo mednarodnih nočnih povezav.
Primer je prišel na vrsto, ko je bilo češkemu kolegu UTK poslano obvestilo o novih vlakih. Najprej mora RegioJet zaprositi za dostop do državne infrastrukture, kasneje pa ga namerava prijaviti tudi poljskemu UTK.
RegioJet namerava čez noč voziti vlak v dveh skupinah vagonov, ki bosta na meji s Poljsko povezala Bohumin. Vlaku, ki naj bi Prag odpotoval v Przemyśl ponoči od decembra, se bo na tej postaji pridružila skupina avtomobilov v Varšavo in tudi v Przemyśl, ki bo prišel z Dunaja preko Bratislave. Na vlaku bodo iz Prage do Varšave tudi vagoni. Vlak iz Varšave proti jugu bo povezan in razdeljen na podoben način.
Ni mogoče prikriti, da bo ponoči konkurenčna povezava za Chopin / Metropol, ki v sodelovanju s Čehi in Avstrijci ponoči zažene tudi PKP Intercity. Vožnja RegioJet pa naj bi bila cenejša, udobnejša, s popolnim dostopom do interneta in na ležečih mestih. Prevoznik tudi napoveduje, da bo internet v tem primeru primarni prodajni kanal. To je lahko resna spodbuda, saj sistem rezervacij odvrača uporabo Chopina do danes . Na primer, da bi dobili vozovnico do Prage, moramo iti do blagajne in o ceni vozovnice bomo izvedeli, ko bo izdana.
RegioJet namerava čez noč voziti vlak v dveh skupinah vagonov, ki bosta na meji s Poljsko povezala Bohumin. Vlaku, ki naj bi Prag odpotoval v Przemyśl ponoči od decembra, se bo na tej postaji pridružila skupina avtomobilov v Varšavo in tudi v Przemyśl, ki bo prišel z Dunaja preko Bratislave. Na vlaku bodo iz Prage do Varšave tudi vagoni. Vlak iz Varšave proti jugu bo povezan in razdeljen na podoben način.
Ni mogoče prikriti, da bo ponoči konkurenčna povezava za Chopin / Metropol, ki v sodelovanju s Čehi in Avstrijci ponoči zažene tudi PKP Intercity. Vožnja RegioJet pa naj bi bila cenejša, udobnejša, s popolnim dostopom do interneta in na ležečih mestih. Prevoznik tudi napoveduje, da bo internet v tem primeru primarni prodajni kanal. To je lahko resna spodbuda, saj sistem rezervacij odvrača uporabo Chopina do danes . Na primer, da bi dobili vozovnico do Prage, moramo iti do blagajne in o ceni vozovnice bomo izvedeli, ko bo izdana.