Very Light Rail (VLR) je raziskovalni in razvojni projekt, ki uporablja najnovejše avtomobilsko znanje, razvito v regiji, za zagotavljanje inovativnega in cenovno dostopnega sistema lahkih tirnic.
Tradicionalne rešitve tramvajev so na splošno zelo drage - približno 3 milijone funtov za vsak tramvaj. Cilj tega projekta je zagotoviti vse prednosti tramvajev, vendar le za del stroškov - zagotoviti resnično alternativo avtomobilu in pomagati izboljšati kakovost zraka in zmanjšati zastoje. Prvo demonstracijsko vozilo, ki naj bi bilo izdelano in pripravljeno za testiranje jeseni 2020.
Projekt je zagotovil 14,66 milijona funtov iz Deals (12,2 milijona funtov) in Coventry in Warwickshire Local Enterprise Partnership LEP Growth Fund (2,45 milijona funtov).
Zelo lahka železnica bo uporabljala najsodobnejši železniški sistem, ki bo cenejši, tišji in okolju prijaznejši od vsega, kar je trenutno na voljo. Cilj je izdelati vozila, ki bodo sposobna samostojno delovati brez voznika. To bo znatno zmanjšalo obratovalne stroške in omogočilo pogostejše storitve za potnike - upamo, da gre za skok v ponudbo in storitev.
Vozila se bodo uporabljala na baterije z uporabo rešitev za hitro polnjenje, kar pomeni, da ne bodo potrebovali nadzemnih kablov.
WMG in Warwick's School of Engineering prav tako razvijata sistemsko sledilno rešitev, ki bo lahka, poceni in se zlahka vtisne v ceste ali pločnike.
Načrtuje se, da bo prvo demonstracijsko vozilo sestavljeno do jeseni 2020 in nato preizkušeno v kmalu zgrajenem Hub to Home Transport Innovation Center v Dudleyju .
Ta zelo lahek železniški sistem bo mesto uveljavil kot sledilca pri sprejemanju nove prometne tehnologije.