sobota, 29. marec 2014

[ I- TI ] Italija besedilu, ki ga je Komisija EU o pravicah potnikov

Bruselj vztraja obtožba zaradi neizvajanja evropske uredbe o vprašanjih, kot so pravice do dostopa brez diskriminacije, skrb za invalidne osebe ali vračilo vozovnice in odškodnine pod določenimi pogoji. Včeraj je isti organ napovedala preiskavo o domnevni državni pomoči Trenitalia

BRUSELJ - Z odlično časovni okvir, v prostoru za dva dni, so italijanske železnice in železniškega prometa na splošno v naši državi končajo v križca Komisije EU, le nekaj dni po tem, ko je polemike, ki jih je navedlapritožbi, ki jo je predsednik uprave Mauro Moretti predlog kosi za plače javnih menedžerjev. Potem včeraj napovedal odprtje "preiskavo domnevnih javnih intervencij v korist Trenitalia , je danes Evropska sporočil, da je iz Italije na sodišču v Strasbourgu za neuspeh izvajanje zakonodaje Skupnosti o pravicah potnikov v železniškem prometu. Rim, obtožuje Komisija še ni vzpostavila poseben organ za izvrševanje Uredbe in ni vzpostavila kazni za tiste, ki kršijo pravila. "Brez teh potrebnih ukrepov za potnike, ki potujejo z vlakom v Italiji ali drugih državah EU ne more uveljavljati svoje pravice v primeru težav, "je dejal izjavo iz Bruslja. julija lani, je Komisija poslala vladi pisni opomin, nato z obrazloženim mnenjem v novembru, vendar Uredba Italijanski še ni skladna, pravi sprostitev. Evropska uredba ščiti potniške vlake na vprašanja, kot je pravica do dostopa brez diskriminacije, skrb za invalidne osebe ali vračilo vozovnice in odškodnine pod določenimi pogoji. V medijih, v Bruslju ne pozabite, da za razliko od številnih drugih državah članicah, Italija ni odobrijo izjeme od uporabe uredbe. Torej, v celoti veljajo za vse storitve, domače in mednarodne pravice potnikov. Zaradi tega je lahko še toliko bolj pomembno za tiste, ki naletijo na težave med potovanjem vložijo pritožbe na pristojni organ, z vsemi potrebnimi spretnosti. Poleg tega po mnenju EU, če ni učinkovite, sorazmerne in odvračalne sankcije v primeru kršitev Uredba zagotavlja, da ima železniški sektor spodbude za izpolnjevanje svojih obveznosti.Trenutno je Italija ustanovil začasni organ, ki ima Komisija nima pristojnosti niti pooblastil za polno izvajanje predpisov o pravicah potnikov. "Zaščita potnikov, ki potujejo v Evropi, je eden od temeljev politike EU promet, "je dodal podpredsednik Komisije Siim Kallas, pristojen za sektor. "Vse države morajo zagotoviti izvajanje zmogljivosti za potnike, da si prizadevajo za uveljavitev svojih pravic. Torej si tudi zagotoviti enake pogoje delovanja za konkurenčno industrijo."Končno, Komisija poudarja, da seznam, pravice in obveznosti v skladu Uredba o železniškem prometu je začela veljati 3. decembra 2009. Mednje sodijo: - pravico do informacij pred odhodom in med različnimi fazami potovanja (kot zamud, naključij) - pravica do povračila cene vozovnice v primeru odpovedi ali velike zamude - pravico do alternativne prevozne storitve ali Nova Index v primeru daljših zamud ali odpovedi storitve - pravico do minimalne ravni pomoči na postajah in na vlakih, ki čakajo na začetek ali nadaljevanje zamudo storitev - pravica do nadomestila v primeru velike zamude ali odpovedi storitve, pod določenimi pogoji -. pravi, da imajo hiter in dostopen obravnavanje pritožb, bi lahko države članice odločijo za sprejetje prehodnih obdobij ali izjem velja za nekatere vrste storitev, vključno z mestnimi tisti, primestni in regionalni, nacionalni tisti z omejenim trajanjem (največ 15 let), ali tiste, ki so narejeni večinoma zunaj EU (največ 10 let). Ampak, v resnici, je po mnenju Komisije Italija se je odločila, da ne izkoristijo te možnosti. Včeraj sem dejal že prej, je ista komisija EU napovedal odprtje oblik poglobljenih vladnih intervencij v korist Trenitalia in druge družbe v skupini Ferrovie dello Stato. Bruselj bo preučil "ali nekaj nadomestilo za obveznosti javne službe ter prenos premoženja na voljo brezplačno kot del italijanskega železniškega tovornega prometa so skladni s pravili EU o državni pomoči. " Preučila bo tudi, ali je ti ukrepi so selektivno gospodarsko prednost Trenitalia ali drugih družb v skupini, v škodo konkurentov. "Preiskava start-globina daje zainteresiranim tretjim strankam dala možnost, da predloži svoje pripombe, če bi posegalo v izid postopka," je Evropska komisija navedla v sporočilu za javnost.