Na dnevih ZBS so govorili tudi o novih tehnoloških in informacijskih tehnologijah za proizvodnjo betona Na dnevih ZBS, ki jih je 24. in 25 maja v Lipici pripravilo Združenje za beton Slovenije, je Dejan Murkovič z ministrstva za infrastrukturo v svoji predstavitvi opozoril, da bi po njegovih izračunih gradnja železniške povezave med Ljubljano in Mariborom stala okoli štiri milijone evrov.
Po njegovem mnenju bi lahko to železniško progo zgradili do leta 2045, največ časa bi potrebovali za umeščenje v prostor, za dosego tega roka bi morali zagotoviti nemoteno financiranje. Od Ljubljane do Maribora, s to progo bi povezali tudi Celje, bi potovali okoli 55 minut. Optimalna vlaganja med 450 in 470 milijoni evrov na leto V Sloveniji imamo nekaj več kot 1.200 kilometrov železniških prog.
Lani smo za investicije v železniško infrastrukturo namenili 370 milijonov evrov, letos jih bomo 422, prihodnje leto pa 358. Kot je še povedal Dejan Murkovič bi bil optimalni letni obseg investicij v slovensko železniško infrastrukturo od 450 do 470 milijonov evrov. Po njegovih ocenah večjega obsega gradbenih del slovenska gradbena podjetja zaradi kadrovske omejenosti ne bi zmogla.
Med največjimi naložbami, ki jih država še načrtuje, so nadgradnje železniških prog Zidani Most–Dobova, Maribor–Prevalje–avstrijska meja, Celje–Velenje in Jesenice–Sežana. Poudaril je tudi prenovo železniškega nadvoza nad Dunajsko cesto v Ljubljani. Dela na tem nadvozu s štirimi progami se bodo začela septembra, trajala bodo približno pol leta, po novem bodo čez ta nadvoz speljane štiri proge, potrebne za uvedbo taktnega prometa.