Siemens Mobility je prodal že več kot 1750 lokomotiv Vectron. Prejemniki so kupci iz 63 evropskih držav, vključno s Poljsko. Skupaj so prepotovali že več kot 700 milijonov kilometrov in služili koridorjem, ki vodijo skozi države, za katere so že izdali dovoljenja. Odvisno od različice so to: Avstrija, Belgija, Bolgarija, Hrvaška, Češka, Finska, Nemčija, Madžarska, Italija, Nizozemska, Romunija, Srbija, Slovaška, Slovenija, Švica, Danska, Švedska, Norveška in Poljska. Izpostaviti velja predvsem skandinavske države, ki so ne tako dolgo nazaj razširile operativne zmogljivosti lokomotiv ( danski Vectrons je pravkar omogočil povečanje števila vlakov in njihovo razširitev na progi Hamburg – Kopenhagen)
V okviru nadaljnje širitve in povečevanja razdalje glede na število držav, v katerih bo omogočeno obratovanje lokomotiv Vectron, se bo homologacija začela v Franciji. Prvi testi na francoskem železniškem omrežju so potekali junija 2023 v Bretanji v Plouaretu. Testiranja so bila izvedena v sodelovanju z raziskovalnim inštitutom Eurailtest.
– Upamo, da bodo poljski železniški prevozniki prav tako izkoristili možnosti novega železniškega koridorja in razvili svojo prisotnost na novih trgih ter tako podpirali trajnostni železniški promet, je dejal Jerzy Frejgandt, vodja prodaje lokomotiv pri poljskem podjetju Siemens Mobility.
Na Poljskem so operaterji in prevozniki od Siemensa kupili že več kot 100 sodobnih električnih lokomotiv (Husarz, Vectron, Smartron). Dnevno jih uporabljajo naslednja podjetja: CARGOUNIT, PKP Intercity, PKP Cargo, DB Cargo Polska, Lotos Kolej in Laude Smart Intermodal.