četrtek, 22. junij 2023

[LTU-LTG/Stadler] Stadler Polska pridobi prvo naročilo za Flirts za Litvo

 Litovski državni operater LTG Link in Stadler sta podpisala pogodbo za dobavo flote električnih in baterijsko-električnih hibridnih vozil Flirt.

LTG Link bo pridobil 15 več enot Flirt (obvezen obseg). Prav tako namerava uveljaviti možnosti in dodatne nakupe do 13 električnih motornih vozil Flirt v različici Intercity, 15 električnih baterijskih motornih vozil Flirt z dosegom 100 km in 11 električnih baterijskih motornih vozil z dosegom 70 km.




Stadler bo v prvi tranši dobavil 9 električnih vozil Flirt v izvedbi Intercity in 6 električnih baterijskih vozil, namenjenih vožnji na neelektrificiranih železniških progah. Poleg tega bo podjetje zagotavljalo tehnično podporo in rezervne dele 10 let po dobavi zadnjega vozila. Vozila za LTG Link bodo izdelana v tovarni Stadler Polska v Siedlce.

Popolnoma električni model Intercity

Devet električnih motornih vozil Flirt v različici Intercity je pettovornih vozil z dolžino 93 m, ki sprejmejo do 200 sedečih potnikov, vključno s 16 osebami v prvem razredu. Vsako vozilo bo prilagojeno za prevoz od 14 do 30 koles, odvisno od sezone in povpraševanja na določeni poti. Na voljo bo tudi velik prostor za prtljago in stranišče. Vlaki bodo zadostili visokim zahtevam vseh vrst potnikov – tako družin z otroki, ki si bodo med potovanjem lahko odpočili, kot tudi poslovnih potnikov, za katere so za udobno delo pripravljeni sedeži v ločenem delu vlaka. pogoji in omogočajo poslovne pogovore. V vozilih bo tudi bistro, kjer bodo potniki lahko naročili obrok.

Hibridni vlaki na neelektrificiranih progah

Šest električnih baterijskih motorjev Flirt z dolžino nad 65 m bo sestavljenih iz treh potniških enot in posebnega avtomobila, v katerem bodo nameščene pogonske baterije (t.i. Power Pack). Vsako od vozil bo lahko sprejelo do 128 sedečih potnikov in od 6 do 30 koles, odvisno od sezone in povpraševanja na določeni relaciji. Na ladji bo stranišče, pa tudi avtomati, kjer bodo potniki lahko kupili prigrizke. Vozila bodo nadomestila dizelske vlake, ki trenutno vozijo na neelektrificiranih odsekih. Zasnovane so tako, da lahko pokrijejo najzahtevnejše poti litovske železniške infrastrukture brez napajanja iz vozne mreže, zaradi česar bo potovanje na neelektrificiranih progah popolnoma brez emisij.

Oba tipa vozil sta prilagojena potrebam gibalno oviranih oseb – sta popolnoma brezstopenjska, kar omogoča nemoteno premikanje po palubi. Opremljeni bodo z dvigali za lažje vkrcavanje potnikov na invalidskih vozičkih z najnižjih ploščadi in ustrezno prilagojenimi sanitarijami. Optimalno število vrat vozila (5 v EMU in 3 v BEMU) bo zagotovilo učinkovito izmenjavo potnikov in hkrati izboljšalo akustično udobje v vlakih, pravi Stadler.