Danske državne železnice (DSB) bodo pri španskem proizvajalcu železniških vozil Talgo naročile še 8 vagonskih garnitur za mednarodne povezave z Nemčijo.
Večji in daljši sklopi iz Talga
Celotna pogodba je vredna približno 500 milijonov EUR in vključuje tudi dolgoročno vzdrževanje in dobavo rezervnih delov za srednje in krmilne vozove. Medtem so se pri DSB odločili, da vse naročene garniture podaljšajo tako, da namesto 442 sprejmejo 493 potnikov. Zato kompleti ne bodo sestavljeni iz osmih, ampak devetih avtomobilov.
DSB se odloči za dodatno naročilo kljub enoletni zamudi pri dobavi prve serije osmih kompletov. Pogodba, sklenjena s CAF leta 2020, je predvidevala, da bodo vagoni začeli obratovati od sredine leta 2023. To se ne bo zgodilo in danske železnice so bile prisiljene najeti vagone pri DB. Od 17. junija bodo med Köbenhavnom in Hamburgom vozile lokomotive Siemens Vectron, ki so že v voznem parku DSB. Tako bodo mesta na koncu povezovala vlaki z električno vleko, o katerih pišemo tukaj.
Čakanje na podvodni rov
Naročilo za več vagonov je odgovor na skokovito naraščajočo priljubljenost vlakov med Köbenhavnom in Nemčijo. Možnost dokončanja podvodnega 17,6-kilometrskega železniško-cestnega predora med Puttgardnom (Nemčija) in Rødbyjem (Danska) ni daleč (odprtje naj bi bilo leta 2019) in bo spodbudilo nadaljnje zanimanje za vlake. Čas potovanja med Københavnom in Hamburgom se bo nato s 5 ur skrajšal na nekaj več kot 3 ure in drugi najgloblje zakopan betonski predor na svetu.