nedelja, 14. februar 2021

[GER-DB] Lokomotive DE12 in DE18 z DB Cargo

 Od decembra 2020 je DB Cargo najel šest dizelsko-električnih lokomotiv tipa DE 12 in sedem tipa DE 18. Uporabljajo se v regionalnih tovornih storitvah in v vagonih v Niedersachsenu (Spodnja Saška) ter v Bremnu in okolici. Tu so zamenjali dizelsko-hidravlični lokomotivi Gravita 10 BB Class 261 in Gravita 15 L BB Class 265, ki ju je izdelal Voith Turbo Lokomotivtechnik, ki sta bili preseljeni v skladišče Maschen, južno od Hamburga.



Lokomotive tipa DE 12 so označene z razredom 4125 in so najete neposredno pri proizvajalcu Vossloh Locomotives (VL). Lokomotive tipa DE 18 so označene z razredom 4185 in so v najemu pri northrail GmbH (NRAIL). Vseh 13 strojev je bilo izdelanih leta 2020, opremljeni so za obratovanje v Nemčiji in nosijo nevtralno belo livrejo. Zadevne lokomotive so 4185 040 - 046 in 4125 007 - 010, 012 in 013. Zaenkrat so v najemu do decembra 2023.

Najem lokomotiv Vossloh nima neposredne povezave z lokomotivami Gravita. Tako je, da ima DB Cargo v bistvu potrebo po večji motivi pri tovornih in ranžirnih nalogah na tem območju, nato pa je sproščene lokomotive Gravita koncentriral na drugih lokacijah (v tem primeru Maschen).

To je prva uporaba lokomotiv tipa DE 12 in DE 18 pri DB Cargo, prve operaterjeve izkušnje z njimi pa so pozitivne. EBA je oba tipa odobrila za obratovanje v Nemčiji oktobra 2014 in izpolnjujeta zahteve TSI LOC & PAS standardov. Lokomotive so zasnovane v skladu z veljavnimi varnostnimi zahtevami in so bile zato opremljene tudi z ročaji z nedrsečo površino.

Te lokomotive so bile zgrajene v obratih Kiel-Suchsdorf, ki zdaj pripada CRRC ZELC, Zhuzhou. Odobritev prevzema s strani BKA (Bundeskartellamt, zvezni urad za kartele) je bila objavljena 27. aprila 2020, samo prodajo pa je Vossloh AG zaključil 29. maja 2020 . Za zdaj pa se za tovarno, ki je bila odprta januarja 2018, uporablja trenutno ime Vossloh Locomotives.

Od poletja 2020 so uradne informacije o pogodbah, dobavah in drugih novostih v objektu Kiel-Suchsdorf popolnoma ustavljene in služba za odnose z javnostmi je neaktivna, kar je običajni spremljajoči pojav vseh pogodb, pri katerih CRRC ali kitajska industrija na splošno je vključen. Za najnovejšo poizvedbo januarja 2021 smo prejeli sporočilo: „Trenutno delamo na različnih temah. Takoj, ko bomo dobili nekaj novic, bomo stopili v stik. "