četrtek, 11. februar 2021

[CZ-EST/ ŠKODA/EE] Panter EMG za Estonija

 SKUPINA ZA PREVOZ ŠKODA JE BILA ODDELJENA NAROČILO ZA OSKRBO SODOBNIH ELEKTRO ENOT ZA ESTONIJO



Konzorcij Škoda Vagonka in Škoda Transportation sta podpisala pogodbo o dobavi električnih enot za Eesti Liinirongid (Elron). Pogodba je sklenjena za šest sodobnih vozil z možnostjo dodatnih deset kosov. Ta pogodba je vredna približno 56,2 milijona EUR (1,5 milijarde kron). Enote za estonskega nacionalnega železniškega prevoznika so zasnovane za obratovanje na elektrificiranih progah z tirno širino 1520 mm in so prilagojene zahtevnemu podnebju v Estoniji. Ključni parametri za uspeh na razpisu za estonske železnice so bili nizka poraba električne energije, zmogljivost in stroški storitev. Enote je treba dobaviti konec leta 2024.


"Škoda je najbolje razpisala pogoje na razpisu v Estoniji in ponudila najboljšo ceno za delovanje novih modernih enot. Naše enote delujejo na Češkem, Slovaškem, Litvi in ​​v Ukrajini, zdaj pa se lahko veselijo tudi potniki v Latviji in Estoniji zanje, "pravi Petr Brzezina, predsednik in predsednik uprave družbe Škoda Transportation.


"Vesel sem, da smo znova uspešni v baltski regiji z našimi ekološkimi enotami, znanimi pod imenom Panter, spremenjenimi v profil 1520 mm in širokim telesom. Ta pogodba temelji na nedavnem uspehu v Latviji, kjer bomo tudi dobavljajte naše sodobne električne enote, «pravi Zdeněk Majer, član upravnega odbora in višji podpredsednik prodaje družbe Škoda Transportation, in dodaja: » Poslovna strategija, usmerjena v Baltik, se je izkazala za uspešno in v tem vidimo velik potencial regija za naše RegioPanters. "


Nove enote s kakovostno opremo


Enote so zasnovane kot dvosistemske enote za 3 kV DC in 25 kV 50Hz AC napajalne sisteme v izvedbi s tremi avtomobili. Vozila morajo biti sposobna prenesti podnebne razmere v temperaturnem območju od -40 ° C do +35 ° C. Upoštevajo najnovejše mednarodne standarde TSI in vse ustrezne varnostne predpise. Največja hitrost vozil bo 160 km / h. Velik poudarek je na udobju potnikov in osebja. Vkrcanje je nizkopodno s 550 mm ploščadi. Kapaciteta vlaka je zasnovana za več kot 270 sedečih potnikov, vključno s 48 sedeži, ki so namenjeni prvemu razredu. Po tem so na voljo sedeži za potnike na invalidskih vozičkih, otroških vozičkih in kolesih.


Del sedežev je odstranljiv, kjer lahko pozimi namesto njih namestijo držala za smuči. Na voljo so tudi prostori za gostinstvo. Udobni sedeži imajo 230 V in USB vtičnice, vozila pa so popolnoma klimatizirana, opremljena s sodobnim informacijskim sistemom, WIFI, sistemom za štetje potnikov in varnostno napravo ETCS.

"Nakup novih električnih vlakov bistveno prispeva k razvoju okolju prijaznega potniškega prometa v Estoniji. Naši sedanji vlaki so potniki toplo sprejeli in jih pogosto uporabljajo. Prepričani smo, da bodo vlaki Škoda ohranili visok standard estonskega železniškega potniškega prometa, "pravi Merike Saks, predsednica upravnega odbora Eesti Liinirongid.

Škoda Vagonka ima dolgoletne izkušnje s proizvodnjo vlakov za potniški promet. Njeni vlaki vozijo vsak dan v številnih evropskih državah. V zadnjih 15 letih je Škoda Transport svojim strankam dobavila približno 150 električnih vlakov za primestni, regionalni in medregionalni prevoz. Skupina Škoda Transportation razvija in izdeluje vse ključne sestavne dele vlakov, vključno z električno vlečno opremo, podstavnimi vozički in nadzornimi sistemi vozil. Škoda Transport pri svoji proizvodnji uporablja najsodobnejšo tehnologijo, da zmanjša porabo električne energije in prihrani stroške.