Baterijski paketi bi bili izdelani v Hyperdriveovem objektu HYVE v Sunderlandu, ki dobavlja litij-ionske baterije za avtomobilski, gradbeni in energetski sektor. Namestili bi jih v tovarni železniških vozil Hitachi Rail v Newton Aycliffe.
Hitachi ocenjuje, da v Veliki Britaniji obstaja potencialni trg za več kot 400 baterijskih vlakov. Dejal je, da so njegovi obstoječi vlaki "potencialni zgodnji prejemniki", skupaj z novimi vlaki, ki bi jih v naslednjih letih potrebovali za nadomeščanje starajočih se dizelskih voznih parkov. Poleg odstranitve emisij na mestu uporabe bi lahko naknadno opremljanje akumulatorjev razširilo obseg obstoječih vlakov in omogočilo vožnjo električnih vlakov na neelektrificirane podružnice.
„Partnerstvo s Hyperdriveom ustvarja priložnost, ki je pripravljena za lopato, da se bodo novi akumulatorski vlaki naročili že zdaj,“ je 6. julija dejal Andrew Barr, generalni direktor skupine Hitachi Rail. ogljik in napolniti zeleno obnovitev na severovzhodu in v Veliki Britaniji. "
Podjetje Hyperdrive Innovation, ustanovljeno leta 2012, oblikuje in izdeluje litij-ionske baterijske sisteme za napajanje vozil izven avtoceste in ravnanje z materiali, pa tudi stacionarne in prenosne sisteme za shranjevanje energije. Stranke vključujejo JCB, Northern Powergrid in spletno trgovino z živili.
Leta 2016 je v sodelovanju z Nissanom in Advanced Propulsion Center podprl projekt Innovate UK, ki je bil podprt s finančnimi sredstvi Innovate UK.
Nižji stroški življenjskega cikla kot vodik
Hitachi je dejal, da stroški in teža baterij padajo s pospeševanjem. Trenutno imajo akumulatorski vlaki za 50% nižje stroške življenjskega cikla kot vodikovi vlaki, zaradi česar je akumulator "najcenejša in najčistejša alternativna rešitev vleke z ničevimi emisijami za vlake".
Leta 2007 sta Hitachi in Porterbrook Leasing vgradila HST električni avtomobil s prototipom akumulatorskih sistemov. Vozilo z dizelsko baterijo je dobilo ime "Hayabusa", po Hitachiju pa je v obdobju poskusnega obratovanja pretekel več kot 100 000 km in zagotovil 15-odstotni prihranek goriva.
Leta 2016 je Hitachi na japonsko železniško progo Kyushu dobavil več enot z električnimi akumulatorji Dencha, ki delujejo na dveh progah in zagotavljajo doseg brez prenosa 50 km.
Vozni park pet mestnih vlakov 25 kV 50 Hz, ki jih je FirstGroup naročil za svojo storitev odprtega dostopa v Londonu - Edinburgh, bo imel nameščeno baterijo za rezervno napajanje namesto talnih dizelskih pogonskih enot na podobnih vlakovnih garniturh razreda 800/801, ki jih je določil oddelek za promet.
1. julija je bilo ustanovljeno skupno podjetje Hitachi ABB Power Grids Ltd z ABB, ki je podjetju Hitachi omogočilo dostop do hitre tehnologije polnjenja.