EVROPA: Madžarski tovorni prevoznik CER Cargo je prejel certifikat za obratovanje na Hrvaškem z modificirano večsistemsko lokomotivo Astride, ki jo je Akiem najel za uporabo pri mednarodnih storitvah med Madžarsko in pristanišči Koper in Reka.
Podjetje CER Cargo pravi, da namerava pridobiti certifikat za do 12 podobnih lokomotiv, ki bodo obratovale na Hrvaškem in v Sloveniji, kar jim bo omogočilo neposredne tovorne vlake v jadranska pristanišča in iz njih.
Lokomotiva Astride je bila prvotno zgrajena za Fret SNCF leta 1998 in je bila leta 2010 prodana lizinškemu podjetju Akiem. Na začetku jo je najel francoski nacionalni tovorni prevoznik, preden jo je ONCF uporabil v Maroku v letih 2012-16. Lokomotivo je CER Cargo leta 2019 nato najel in prenesel na Madžarsko, kjer je preštevilčen kot 490 003. Odtlej je bil opremljen s sistemom signalizacije in nadzora vlakov Altpro za obratovanje na Hrvaškem in v Sloveniji.
Po prihodu na Hrvaško je bila lokomotiva 23. junija testirana na progah Koprivnica - Dugo Selo - Okučani in Okučani - Sunja - Sisak - Zagreb in potrjena za obratovanje prihodkov. Naslednji dan so ga pred povratkom na Madžarsko napotili na tovorni vlak s težo 1 600 ton iz Zagreba do Koprivnice. Lokomotiva še ni odobrena za uporabo v Sloveniji.