Olkol bo obnovil 20 starejših lokomotiv PKP Intercity do hitrosti 160 km / h za skoraj 200 milijonov PLN. Po dolgih mesecih je prevoznik v tem primeru rešil ponudbo.
Pred tremi leti in pol, februarja 2017, je PKP Intercity objavil razpis za redno popravilo na 5. stopnji vzdrževanja 20 električnih lokomotiv serije EU / EP 07 v kombinaciji s posodobitvijo, ki povečuje hitrost na 160 km. Po 28 mesecih je bil razpis razveljavljen zaradi pomanjkanja veljavnih ponudb. Oktobra lani je bil postopek napovedan že drugič . Prevoznik je že pridobil (po preklicu) sofinanciranje za posodobitev v okviru natečaja CUPT v okviru projekta "Udobno pospeši". Tu opisujemo njene podrobnosti .
Predmet naročila je bil ponovni pregled skupaj z modernizacijo EP / EU07. Po številnih vprašanjih potencialnih izvajalcev in petkratni spremembi specifikacij so februarja odprli ponudbe.Nastopila je le ena entiteta - Olkol . To je podjetje, ki je že enkrat izvedlo takšno obnovo - zaradi tega je nastala lokomotiva EU07A .
Predmet naročila je bil ponovni pregled skupaj z modernizacijo EP / EU07. Po številnih vprašanjih potencialnih izvajalcev in petkratni spremembi specifikacij so februarja odprli ponudbe.Nastopila je le ena entiteta - Olkol . To je podjetje, ki je že enkrat izvedlo takšno obnovo - zaradi tega je nastala lokomotiva EU07A .
Olkolova ponudba v višini 199,26 milijona PLN bruto presega oceno stroškov PKP Intercity, ki je znašala 127,92 milijona PLN. To pomeni, da bi morali za modernizacijo ene lokomotive, ki je že v virih Intercity, plačati 9,95 milijona bruto - več kot polovico cene enega sodobnega Griffina, vključno z inšpekcijskimi pregledi do vključno stopnje P4.
Včeraj (13. julija) je PKP Intercity odločila postopek v korist Olkola. Podjetje bo imelo 18 mesecev od podpisa pogodbe, da bo izvedlo prvo popravilo z modernizacijo.
Včeraj (13. julija) je PKP Intercity odločila postopek v korist Olkola. Podjetje bo imelo 18 mesecev od podpisa pogodbe, da bo izvedlo prvo popravilo z modernizacijo.