četrtek, 9. julij 2020

[LTU-LTG] Litovske železnice uvajajo "domoljubno" rebranding in mednarodno širitev

LITVA ·: Nacionalna železniška skupina Lietuvos Geležinkeliai je na svoj 101. rojstni dan uvedla novo blagovno znamko, kar odraža nedavno prestrukturiranje z ustanovitvijo potniških, tovornih in infrastrukturnih podjetij.

Polno ime ostaja Lietuvos Geležinkeliai, vendar z „novo, bolj domoljubno“ kratico LTG in ne LG.
Posel potniškega prevoza se zdaj imenuje LTG Link, pri čemer ima dvojni pomen „smer“ v litovščini in „povezava“ v angleščini. Tovorni prevoznik je LTG Cargo in upravljavec infrastrukture LTG Infra.
Novi logotip ima puščico, ki "uteleša gibanje in napredek" in "misijo za povezovanje ljudi in podjetij".
Barve skupine temeljijo na državni zastavi, z "dinamično, energično" rdečo blagovno znamko LTG Link, ki želi ljudi spodbuditi, da "izstopijo iz avtomobilov in izberejo alternativni, bolj zeleni in hitrejši način potovanja".
Izvršni direktor LTG Link Linas Baužys je dejal, da Litovci po evropskih standardih niso glavni uporabniki železnic, vendar "hitro odkrivamo železnice", in "Litva je v zadnjih nekaj letih vodilna na celini v smislu rasti priljubljenosti vlakov".
LTG Cargo je sprejel rumeno blagovno znamko, ki simbolizira „aktivnost, pobudo in razmišljanje zunaj okvira“.
"Naš cilj je pogumno vstopiti na evropske trge in tekmovati z resnično velikimi svetovno znanimi blagovnimi znamkami, ki nas tam čakajo", je dejal izvršni direktor LTG Cargo Egidijus Lazauskas. „Količine železniškega tovornega prometa s Kitajske že povečujemo vsako leto in to želimo storiti še hitreje. Zato sta nestandardno razmišljanje in nenehno iskanje novih rešitev potrebna, da bi Litva ustvarila čim več koristi. "
LTG Infra, ki jo vodi izvršni direktor Karolis Sankovski, je sprejela zeleno barvo, da bi simbolizirala „varnost, zanesljivost, natančnost in prijaznost do okolja“.

Zavzemanje za izboljšave

Skupina je določila 10 zavez za prihodnost:
  • biti „katalizator litovske gospodarske rasti“, pomagati podjetjem pri razvoju doma in v tujini;
  • tekmujejo z drugimi prevozniki na tujih trgih;
  • uspešno izvajanje Rail Baltice za zagotavljanje 250 km / h storitev od Vilne do Rive in Warszawa;
  • oblikovanje „priročnih“ novih poti, ki bi omogočale, da se z vlaki doseže več destinacij v Litvi in ​​tujini;
  • čistejše okolje, podprto z elektrifikacijo glavnega koridorja Vilnius - Klaipeda, da se omogoči večji delež tovornega prometa z električno vleko;
  • intermodalne storitve, ki prevažajo kontejnerje in polprikolice za podporo prehoda s poti na železnice;
  • digitalizacija, vključno s pametno aplikacijo vozovnic, in sodobnimi sistemi za obveščanje potnikov in poslovno upravljanje;
  • prenova postaj, zlasti Vilne, ki bo "lep, prijeten in sodoben prostor, ki bo";
  • uvedba „modernih, priročnih in hitrih“ električnih vlakov na glavnih progah države, pri čemer se železniški vozni park, ki se trenutno uporablja na progi Vilnius - Klaipeda, preusmeri na regionalne storitve;
  • wi-fi na vlakih.